Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
baun Skrev:Som med det meste andet mener jeg at man kan og skal lave LE versioner når de kan sælges og i mængder så der er lige lidt færre end den efterspørgsel der er. Kan der sælges 10000 LE vil det være fint at lave en serie med 8000 - så ikke alle der vil have en får det - kan der kun sælges 100 bør man lave 80.
LE bør være lidt sværere at finde end standardmodeller. De bør være lid "bedre" på en eller anden måde og de bør kun laves så de bliver udsolgt på relativt kort tid.
vh Baun
Det er jo ikke til at vide med sikkerhed før man smide en LE modellen på markedet hvor mange der kan sælges af modellen,
det er jo også set før at en producent er "kommet til" at lave flere af en LE model end de først gav udtryk for de ville lave.
Det hele handler i sidste ende om penge.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Stensbjerg Skrev:baun Skrev:Som med det meste andet mener jeg at man kan og skal lave LE versioner når de kan sælges og i mængder så der er lige lidt færre end den efterspørgsel der er. Kan der sælges 10000 LE vil det være fint at lave en serie med 8000 - så ikke alle der vil have en får det - kan der kun sælges 100 bør man lave 80.
LE bør være lidt sværere at finde end standardmodeller. De bør være lid "bedre" på en eller anden måde og de bør kun laves så de bliver udsolgt på relativt kort tid.
vh Baun
Det er jo ikke til at vide med sikkerhed før man smide en LE modellen på markedet hvor mange der kan sælges af modellen,
det er jo også set før at en producent er "kommet til" at lave flere af en LE model end de først gav udtryk for de ville lave.
Det hele handler i sidste ende om penge. 
Enig fabrikanterne må gætte - og køberne er heldige når der er gættet forkert og de rives væk, men ,man er mindre heldig når den kan købes som ny med 30% rabat 2-3 år efter den kom
Min pointe er at det ikke kommer anpå om det er et stort eller lille antal, men om det er større eller mindre end efterspørgslen. O med LE skal det altså helst være 20% under efterspørgslen.
vh baun
•