Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Må sige Zenith værket er et meget fint løft på modellen, som gør at værk og pris er bedre i balance end på de traditionelle BBs. Hvad er retail price på sådan en fætter?
Der er en del RM over uret hvor nok primært kasseform og det semi skelleterede skive/værk design gør det. Men det er vel ikke værre end BBs lighedstræk med AP ROO?! Jeg syntes godt modellen kan bære sig selv uden at stå i skyggen af RM. Uanset inspiratuionen er det objektivt set et svine lækkert ur
/Mads
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
TimeToWatch.dk Skrev:Må sige Zenith værket er et meget fint løft på modellen, som gør at værk og pris er bedre i balance end på de traditionelle BBs. Hvad er retail price på sådan en fætter?
Der er en del RM over uret hvor nok primært kasseform og det semi skelleterede skive/værk design gør det. Men det er vel ikke værre end BBs lighedstræk med AP ROO?! Jeg syntes godt modellen kan bære sig selv uden at stå i skyggen af RM. Uanset inspiratuionen er det objektivt set et svine lækkert ur
/Mads
Hej Mads
Fætterens MSRP lyder på 24K USD, jeg fik 10% rabat...
Helt sikkert et ur som ikke står i skyggen af RM, jeg har nu haft uret på i godt en uge og kan blive med at stirre på skiven
Truyen
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Tillykke. Vildt fedt ur !
•