Fortis import
Hej

Jeg har længe gået og overvejet at anskaffe mig et fortis b42, og nu har jeg så fundet et par hjemmesider fra england der sælger dem til billige penge. bla:http://www.flightstore.co.uk/fortis_pilo...dept_l3.0/

Men er det ikke en ældrer model ? jeg mener jeg har set en model hvor der står 200m under automatic og på 2005 modellen er de små tal (5-60) grå.

Er der nogle der kender et sted man kan købe billigere, eller måske i det prisniveau, men så bare hvor servicen/pålideligheden er i top. Måske et sted med hvor udvalget er stører.

Til sidst: Hvad vil det ca. koste at få lænke på b42'en (den b42 der er vist på linket)?

Tak.

-D Kjærgaard
Svar
ups

Jeg havde lige overset det var en pilot professional og ikke en b42 pp, men det skal være en af de 2 jeg har skal have. Nu går der så et lys op for mig, for er det så ikke på b42'eren der plejer at stå 200m og på pp der bare står automatic.

undskylder for mig rodet indlæg. Men spørgsmålene ang. prisen på lænke og evt. andre steder at handle er stadig interresante.

-D Kjærgaard
Svar
Turtle Skrev:ups

Jeg havde lige overset det var en pilot professional og ikke en b42 pp, men det skal være en af de 2 jeg har skal have. Nu går der så et lys op for mig, for er det så ikke på b42'eren der plejer at stå 200m og på pp der bare står automatic.

undskylder for mig rodet indlæg. Men spørgsmålene ang. prisen på lænke og evt. andre steder at handle er stadig interresante.

-D Kjærgaard

Hvad med Markus fra Silvermagic (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.smwatches.com">www.smwatches.com</a><!-- w -->)?Han kan jo skaffe det meste til fordelagtige priser.

Lænken til sådan et koster 1495,- ifølge den danske prisliste jeg har.
Svar
Markus fra Silvermagic har lige mailet mig
Citat:We can offer you this watch for

Omega Seamaster 2254.50.00
Euro 1200.00
Fortis Flieger 597.10.11
We don't deal in Fortis anymore

Delivered to your door all incl. no more extras as taxes or duties this is
the final price for you

så desværre ingen Fortis fra ham mere....

mvh
-Lohse-
İmage
Svar
Lohse Skrev:Markus fra Silvermagic har lige mailet mig
Citat:We can offer you this watch for

Omega Seamaster 2254.50.00
Euro 1200.00
Fortis Flieger 597.10.11
We don't deal in Fortis anymore

Delivered to your door all incl. no more extras as taxes or duties this is
the final price for you

så desværre ingen Fortis fra ham mere....

mvh

Så prøv Ralf Häffner. Han har gode priser på Fortis (eller havde i hvert fald)
Svar
Jeg købte (for et par år siden) et nyt Fortis hos Hr. Mølbak. Very nice deal
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)