Billeder af Sinn U1'eren med ny hjemmelavet rem.
Har i nogle eksempler på hvor man kan spare 2.000 kr. - og er det inden for EU?
Svar
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sinnwatches.com">www.sinnwatches.com</a><!-- w -->

Ja som Speedy siger det er et super lækkert ur og prisen gør det bare endnu mere lækkert..
Har mit med både gummi og stållænke, bruger mest stållænken det er skønt med knap kg på armen ja ja jeg har rundet op Icon_razz
Svar
Er det ikke noget med at man ikke kan købe fra sinnwatches.com og at de blot henviser til Sten Amundsen, hvis man skal have sendt til en DK adresse? Lidt surt med en importør som faktisk ikke tilfører noget positivt i form af forbedret service eller lokale forhandlere, hvor urene kan ses, men blot lægger 1-2 k oven i prisen Icon_e_confused

Man kan spørge sig selv hvad han egentlig gør godt for. Eller er det mig der har misforstået noget? Nogen der har erfaringer og noget positivt at tilføje?

/Mads
Svar
En af de ting jeg synes der er fedest ved at skulle ha et nyt ur er bl.a. at man hus en urmager kan "pille, rode og rage" ved uret og derved få en fornemmelse af uret. Det går man da ihvertfald glip af ved kun at kunne købe på nettet.

Jeg har ikke den store indsigt kvaliteten af de værker der bruges i Sinn urene, er der nogen der kan gøre mig klogere ?
PETER K
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Er det ikke noget med at man ikke kan købe fra sinnwatches.com og at de blot henviser til Sten Amundsen, hvis man skal have sendt til en DK adresse? Lidt surt med en importør som faktisk ikke tilfører noget positivt i form af forbedret service eller lokale forhandlere, hvor urene kan ses, men blot lægger 1-2 k oven i prisen Icon_e_confused

Man kan spørge sig selv hvad han egentlig gør godt for. Eller er det mig der har misforstået noget? Nogen der har erfaringer og noget positivt at tilføje?

/Mads

Hej Mads

Jeg har nu købt hos Eric mange gange "4 stk."....Har aldrig endnu haft problemer endnu.
Svar
Oh hvor er den rem bare flot, og hvor passer den perfekt til uret Icon_exclaim

Jeg skal have et Sinn U1 på et tidspunkt, og jeg synes den originale gummirem passer utroligt godt til uret.

Men denne læderrem er helt fantasisk lækker, og står utroligt godt til uret. Kan virkelig godt lide tykkelsen, og farven er fræk.
Den eneste rem jeg, indtil videre, har set, som følger gummiremmen til dørs ! Jeg er personligt ikke vild med lænker.

Er det muligt, når jeg engang får erhvervet mig et U1, at købe sådan en af dig??

VH.

Jan
Svar
mener U1'en har eta 2824-2 værk...

MVH

SK
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)