30-10-2007, 05:43 PM
MIB Skrev:Kan varmt anbefale Jürgensen i Flensborg.
Har købt et GMT II hos dem og fik en upåklagelig behandling, selvom uret var pre-owned.
De har i øvrigt et fint mindre udvalg af brugte ure til fornuftige priser. Herudover er de absolut forhandlingsvillige mht. pris.
Jeg er ny herinde, men har i de sidste par uger fulgt med her på forummet. Jeg har besluttet mig for at jeg skal have mig et lækkert ur i den nærmeste fremtid, men erkender at jeg ved alt for lidt. Derfor tænkte jeg at jeg ville søge lidt viden på forums som dette inden jeg laver min første ur-investering.
A'propos forhandlingsvillighed, hvad kan man så forvente når man går ind til et autoriseret forhandler. Er det kun når vi snakker pre-owned ure at man kan tilskaffe sig lidt rabat, eller gælder det også på helt nye ure (Rolex, Breitling og lign.). Variere nyprisen på ure meget afhængig af hvor i verden man befinder sig, eller er der en hvis form for global price. Jeg har nemlig en bekendt der ret ofte er i østen, og tænkte om der var noget sparet ved at tage et ur med hjem derovre fra (fra autoriseret forhanlder naturligvis).
Mvh
Morten

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)