På jagt efter et nyt ur
jeg er igang med at lede efter et nyt ur ( Panerai )

jeg kigger på et par forskellige site både i DK og EU

mit problem er at jeg kun kan finde det jeg vil have uden for DK og jeg tør ikke rigtigt sende alle mine ure penge til en eller anden i et andet land.

så skal jeg bare vente til jeg kan finde et herhjemmen eller er nogle herinde som har et par sikre sider hvor jeg muligvis kan finde det jeg gerne vil have.
Svar
Vi kan jo ikke helt hjælpe dig med mindre du nævner en konkret model. Hvis det ikke er noget udgået vintage du er ude efter, så kan du jo bare ringe til Klarlund i KBH, de kan skaffe dig de fleste modeller. Alternativt er der flere gode grey-market forhandlere på dette forum som nok også kan hjælpe til.
Svar
jeg er på udkig efter et "Historic" Marina 111 eller 177

ved godt jeg bare kan ringe til Klarlund og bestille et,
Jeg vil gerne købe et brugt et, så jeg kan sparer nogle penge.

så kende i nogle gode/sikre site´s med nogle gode priser
Svar
Der har længe været et par PAM 177 fra G serien til salg. Super ur med malet skive. Ville selv gå efter en G serie pga. den malede skive, men smag og behag.

Men kan se de er væk nu Icon_e_sad Icon_e_sad Icon_e_sad Icon_e_sad

Vil også mene, at Klarlund burde have et PAM 177 liggende - ikke længe siden jeg har set et i vinduet. Ellers er det bare at ringe til BO, så har du sikkert et på meget kort tid.
Svar
Man kan jo også lægge en anonce ind under ur købes.... her på Vintageure..... Icon_e_confused

og så gøre opmærksom på den via en tråd! Icon_cool

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)