Spritnyt Steelfish?
Vil I mene, at det er højst usandsynligt, at man kan være så heldig at finde et spritnyt Breitling Superocean Steelfish hos en dansk/svensk/tysk AD´er, eller tror I ikke, at det er urealistisk, at der er nogen der stadig ligger inde med et eksemplar Icon_question Skivefarven er underordnet.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Tror det blir svært - Men Mads / Timetowatch.Dk har en 2010'er liggende på DK papir som ser fornuftig ud. Og med sort skive. Den ville jeg nok nappe hvis det var
Svar
MortenKN Skrev:Tror det blir svært - Men Mads / Timetowatch.Dk har en 2010'er liggende på DK papir som ser fornuftig ud. Og med sort skive. Den ville jeg nok nappe hvis det var

Tak for dit input! Jeg har godt set, at Mads har et eksemplar med sort skive til salg (og den sorte skive er nok også min favorit), men hvis det var, ville jeg bare mægtig gerne have, at uret var nyt og ubrugt, men jeg tror, at du har ret i, at det desværre nok er "mission impossible"...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Tjek Dikkeklokken i Holland... De har et som ser ubrugt ud! :)

//Berg
Svar
Der var en AD på Rhodos som havde et hvidt på lager, så det er bestemt muligt.
Svar
Jeg har godt spottet eksemplaret i nærmest nystand, som Dikkeklokken har, men der er en "pæn" ridse på øvre højre horn, og så er de ikke AD, selvom det måske i virkeligheden ikke betyder det store...

Dybest set har jeg p.t. slet ikke midler til at købe et ur til 15-20k, men uret er et stort ønske, og det bliver jo under alle omstændigheder sværere og sværere at få...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)