Besat af ure - DR K 14 08 2014 kl. 21
Det er nok primært ure i 20-100 k klassen der får mest opmærksomhed herinde, fordi det er det segment FLERTALLET af brugerne opererer i. Har intet med at være fis fornemt at gøre, men blot der folks interesse ligger...

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Black Seal Skrev:Herinde får de billige ure heller ikke så meget opmærksomhed som de dyre...
Pudsigt. Min oplevelse er nærmest modsat (helt udokumenteret og uden at optælle antallet af indlæg), hvis man med billig mener 5-10k og dyr +100k.

Mht KHs samling, så er den über fed, men jeg ville nu hellere have Truyens ditto Icon_razz
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Det er nok primært ure i 20-100 k klassen der får mest opmærksomhed herinde, fordi det er det segment FLERTALLET af brugerne opererer i. Har intet med at være fis fornemt at gøre, men blot der folks interesse ligger...

/Mads

Jeg har intet skrevet om at være fis fornem. Det var bare en konstatering. Jeg er nok bare typen som holder plads til alle Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_wink

Så selvom jeg kan løbe en 5 km under 20 minutter, kan jeg godt løbe med en kollega som bruger 28.

Så hvis folk vil Icon_drool over et dyrt ur og Icon_not bestemmer de jo selv. Der bliver jo i bund og grund klappet lige så meget på skuldrene herinde, som man så i programmet med KH.

Ja jeg ejer ure i begge klasser, men synes faktisk, at dem som tør købe de små mærker er lidt mere opfindsomme i deres interesse, end det at tage de sikre valg, da de jo helt sikkert er bedre, når de nu koster langt mere Icon_e_biggrin1

Slut herfra, nu står den på tennis med hele danmarks tennisdronning - se med på TV 3 Sport...... det bliver episk Icon_exclaim
Svar
Black Seal Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:Det er nok primært ure i 20-100 k klassen der får mest opmærksomhed herinde, fordi det er det segment FLERTALLET af brugerne opererer i. Har intet med at være fis fornemt at gøre, men blot der folks interesse ligger...

/Mads

Jeg har intet skrevet om at være fis fornem. Det var bare en konstatering. Jeg er nok bare typen som holder plads til alle Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_wink
Kan godt se det fis fornemme nok var rettet mod ur-programmet og ikke siden her, når jeg læser dit indlæg igennem igen. Beklager hvis det var mig der blandede pærer og bananer her Icon_mad Vigtigst er som du er inde på, at der er plads til alle uanset "hudfarve". Jeg syntes nu der er en del om de mindre mærker, men det er vel altid sådan, at det man interesserer sig for vil man gerne have mere af Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)