10-09-2007, 03:45 PM
Egentlig var det lykkedes mig at holde mig ret godt til gamle Chrongrapher + Omega og Eterna (som om det ikke var bred nok) men jeg kunne ikke stå for denne Hamilton militær sag fra 1983 - som bare er et ret simpelt og billigt ur (tror jeg gav Euro 44 +10 i forsendelse)

Med fulde insriptioner fra US army - og fin tekst Dispose rad.waste US Jo den får ikke for lidt, bare jeg bliver atomiseret

Inden i tikker en simpel, men jo altid velfungerende ETA 2801-2 med sekundstop funktion

Og knagme om ikke dette amerikanske ur med Schweitzer værket må være sat sammen i Hong Kong - iflg indersiden af skrue bagpladen

Og så syntes sælger det skulle pakkes ordentligt ind, så det kom ned i et helt fint nyt udseende Rolex ruskinds etui som igen kom ned i et nostalgisk gammelt Longines etui - og så ellers aviser rundt om (jeg har Longines, men må jo se efter et Rolex nu)

Det var da lidt tid jeg fik til at gå for pengene
vh

Med fulde insriptioner fra US army - og fin tekst Dispose rad.waste US Jo den får ikke for lidt, bare jeg bliver atomiseret

Inden i tikker en simpel, men jo altid velfungerende ETA 2801-2 med sekundstop funktion

Og knagme om ikke dette amerikanske ur med Schweitzer værket må være sat sammen i Hong Kong - iflg indersiden af skrue bagpladen

Og så syntes sælger det skulle pakkes ordentligt ind, så det kom ned i et helt fint nyt udseende Rolex ruskinds etui som igen kom ned i et nostalgisk gammelt Longines etui - og så ellers aviser rundt om (jeg har Longines, men må jo se efter et Rolex nu)

Det var da lidt tid jeg fik til at gå for pengene
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)