Mit nye ur Meistersinger Monograph.
Ville bare vise mit sidste køb. Et Meistersinger Monograph.

İmage

Mit Meistersinger N'01:

İmage

Er blevet meget glad for mine ure med 1 viser.

Hvad synes I??????

Torben

Ps. Monographen skulle efter sigende være det første 1 viser ur med stopursfunktion.
Svar
Specielt - man kan givet lære at se tiden sådan - og udseendet?

Jeg synes det er absolut flot og i sagens natur rent, og foretrækker så klart modellen uden chronograph - vel den som hedder 01 som er langt renest.

Skal den først "forurenes" med en chronograph med subdials og stor sekundviser - så kunne den ligeså godt have undladt at spare minutviseren bort. Ideen tabes så synes jeg.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nydeligt.. Ligesom John, så synes jeg dog at det er fedest med den nederste, der jo klart er renest.
Dog synes jeg, at Monographen er rigtig flot med den sølvfarvede skiver, med linier der går ud fra centrum (har mit gamle Omega også). Kan også lidt bedre lide fonten der er brugt til Monographen.
Hvis de ting blev kombineret i et helt rent ur med kun én viser, så ville jeg være endnu mere positivt stemt.

Vænner man sig hurtigt til at aflæse tiden med kun 1 viser?

Tillykke med det.

Mvh. Martin
Svar
Skrev også i en anden tråd, at det faktisk er nemmere efter at Baun gjorde mig opmærksom på det faktum.

Når man først har fattet systemet, skal man jo kun fokusere på 1 viser og ikke 2 som på et alm. ur.

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)