Swiss Watch Company Ltd.??
Har nogen erfaringer omkring handel med dette Selskab fra London, som har internetadressen: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watches.co.uk">www.watches.co.uk</a><!-- w -->? Jeg overvejer at handle med dem?

Icon_smil Sogge
Svar
Hej
Jeg har flere gange set interessante ure på deres side. Men de har en fast shipping politik:
"Please note we only purchase and sell watches to UK & Northern Ireland postal addresses."
Så du må nok over og hente det.
MVH
Henrik
Svar
HJunker Skrev:Men de har en fast shipping politik:
"Please note we only purchase and sell watches to UK & Northern Ireland postal addresses."
Så vidt jeg ved, skyldes dette, at UK er et værdiforsendelsesstenaldersamfund ligesom DK. Skal man forsikre værdiforsendelser, hedder det hurtigt 5-7% af urets værdi, hvormed en del af "den gode pris" forsvinder.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Æv - men mange tak for info. - den vil andre givetvis også kunne drage nytte af!

Icon_smil Sogge
Svar
Synes det ser spændende ud, der er ihvertfald et par ting jeg godt kunne tænke mig at kigge nærmere på, men er der nogen der kan se om priserne er nogenlunde fornuftige eller om de er specielt dyre/billige?

/U.
Svar
Nåja, men når ingen andre vil så må man jo selv gøre noget ved det Icon_e_biggrin

Jeg var i London i sidste uge og fik lige lavet en aftale med SWC om at kigge forbi, med det resultat at jeg havde en JLC Master Hometime med hjem i kufferten Icon_cool Uret var i præcis den stand de havde lovet på hjemmesiden og servicen var tiptop selvom det er et online-firma som egentlig ikke har en butik. Hvis bankkontoen og rejseplanerne tillader det er det bestemt ikke umuligt at jeg tager forbi igen på et andet tidspunkt Icon_e_smile

/U.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)