AP Promesse
Har selv lige købt en AP ROO safari, og nu er kæresten gået hen og blevet varm på en AP Promesse - men kan ikke se den i AP katalog 2007-2008 - er den udgået ?
Er der nogle der ved hvad ca. listeprisen ligger på? Guld uden sten og med sort strap

Har set en på urværket.dk - Svensk side - 52K - har nogle erfaringer med dem?
Svar
ET Skrev:Har selv lige købt en AP ROO safari, og nu er kæresten gået hen og blevet varm på en AP Promesse - men kan ikke se den i AP katalog 2007-2008 - er den udgået ?
Er der nogle der ved hvad ca. listeprisen ligger på? Guld uden sten og med sort strap

Har ikke erfarring med sitet som sådan, men har været derinde et utal af gange, og i guder, hvor kan man bare sidde og savle Icon_redface
Svar
ET Skrev:Har selv lige købt en AP ROO safari, og nu er kæresten gået hen og blevet varm på en AP Promesse - men kan ikke se den i AP katalog 2007-2008 - er den udgået ?

Mener de er udgået, men dameurene er bestemt ikke min stærke side. De er nu lette at finde endnu. Kender ikke til den pågældende side, men jeg ville nu nok bruge en mere velanset sælger som jeg var 100 % sikker på kan levere varen fra dag til dag.

/Mads
Svar
Hej

Den svenske side er generalt for dyre, og som regel har de ikke varen.

MVH Peter
Svar
Du kan eventuelt følge med på elektrolagunaen (.de) - der er en lind tilstrøming af AP.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Synes også de er lidt dyre på den svenske side - prøver den tyske side og må hellere lige følge priserne lidt så jeg får en ide om priserne på promessen Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)