Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Om man er til AP designet eller ej er en subjektiv vurdering. Så fair man ikke syntes om den

MEN man kan ikke anfægte de produktionsmæssige besværligheder en RO-kasse giver i forhold til en Rolex kasse. Prøv at tæl antallet af arbejdsgange det kræver at fremstille en RO-kasse. Det er ikke bare ind i en maskine og 20 sek. senere spytter den en færdig kasse ud. Prøv at spørg en garvet produktionsingeniør eller tekniker hvad der er lettest at lave: en RO-kasse eller en Rolex/IWC-kasse?! Det er netop også denne holdning til at man ikke går på kompromis med design og finish hos AP, bare fordi det koster en masse ekstra arbejder, jeg syntes der er fedt. Et 7750 værk er f.eks. netop konsekvensen af denne kompromis med håndværk og konstruktion hvor alt er konstrueret og designet til at virke uden at koste noget at fremstille

Det er bare ikke luksus i mine øjne...
AP står for mig for noget af det mest sublime i finish og design. At div kendiser så har samme smag er ok for mig

Nævn mig bare ét eksklusivt urmærke som producerer mere end 3.000 ure, og der findes talrige eksempler på kendiser der bærer dem. At masser af disse små-mærker så er nød til at forære de kendte deres ure, er så en anden snak. Det gør AP trods alt ikke

At en rocker så bærer et ROO Ginza (og ikke et JayZ som I mener i den låste tråd), er for mig et fedt.
/Mads
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Jeg ar tidligere set dit ur, Mads, og idag ar jge kigget på Sørens. Begge gange er konklusionen den samme. Det er utorligt lækre ure. For mig er den faktisk bedre en Rolex.Her taler vi ikke om holdbarhed - er er der ikke mange, der kan måle sig med Rolex - men og finish. At jeg så ikke er på jagt efter et Royal Oak på nuværende tidspunkt og måske aldrig vil blive det, har ikke noget med kvalitet eller hvem der går med uret at gøre. Jeg mener, alle selvfede idioter med penge går med Rolex, gør de ikke. Kig nu på det, der tæller, kig på uret. De fleste af os, måske med Lord Arran som mulig undtagelse, vil alligevel altid have færre ure end vi potentielt kunne have, hvis penge ikke var et problem.
•
jacob jensen
Unregistered
•
•