Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Jeg var inde og se uret ved Bruun Rasmussen i søndags.
Bestemt et fint ur.
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
Proxi Skrev:makita Skrev:wc´et må jo nærmest stå som nyt, med alt det lort han har fyldt Finn nørby Gaard, taget i betragtning.
Finn har da bare selv kunne tænke sig lidt om.. Og det at han siger han har mistet ~450 mio.DKK passer jo faktisk ikke helt.. Puttede han ikke "kun" ca. 100 mio.DKK i firmaet som jo så kunstigt vokskede til 450 mio.DKK? Dvs han jo reelt aldrig haft de 450 mio.DKK. Dog er 100 mio.DKK også OK mange penge! Men han kan trods alt hurtigt tjene nogle penge igen.
Jeg læste på et tidspunkt et interview med ham hvor han forklarede at han oprindeligt "kun" investerede 2.5 mio kr. i IT-Factory/JMI Invest. Efterhånden som værdien af den investering voksede, blev han tilbudt og låne et tocifret millionbeløb af Danske Bank, som efterfølgende blev brugt til og investere i aktier. Da aktiemarkedet kollapsede i slutningen af 2008, var værdien af hans aktieportefølje pludselig næsten lig nul. Herefter kunne han ikke længere betale hovedstolen på det/de lån han havde optaget for at købe aktierne og resten af historien kender vi. Personligt har jeg ikke ondt af ham. Nuvel det er bittert og miste så mange penge, men det er nu engang spillets regler når man handler/investerer i aktier.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
For ligesom at toppe risikovilligheden - så var det store lån Finn N tog for at geare sin investering, (efter Danske Banks råd) - i udenlandsk valuta (chf). Så har man ligesom øget mulighederne og RISIKOEN. Jeg kan som godt ha lidt und af ham, men finder det lidt utroligt at rådgivning i forhold til en person der ikke er erhvervsmæssigt knyttet til den type investering, kan tage så store risici.
Som jeg har forstået det, er der ikke det store han gøre mod banken, så der kan godt tænkes at foreligge en del på skrift som beskriver risiko tydeligt, men alligevel? Banken ender jo selv om med et stort million tab på Finn N, så dumt dumt dumt
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hvis Stein Baggers ejerskab af et ur trækker lidt op i pris, er der da meget langt op til 800 millioner kroner.
MVH Peter
•
Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Så er det væk!
http://epn.dk/privat/luksus/article2092058.ece
Jeg er desværre ikke køberen...
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
Hej
Den trak da en ret høj pris, og det tror jeg er grundet den tidligere ejer.
MVH Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Så kan vi altså udlede at du ikke købte det Peter
•
Hej Jacob Jensen
Nu er jeg ikke så meget til VC.