Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Tar det af, for komfort og som Baun skriver, det kan holdes lidt rent.
Jeg er ikke vild med at vågne med aftryk af en drejekrans på kinden. Med rigtig vintage har jeg, da jeg sov med et ur, oplevet at "ligge" glasset af uret midt om natten. Det havde en ret negativ indflydelse på viserfaconen, så af mange grunde, ur for sig og seng for sig
Venlig hilsen
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
Når der ikke er glas på uret, kan man let føle sig frem til tiden, selv i totalt mørke!
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
khbk Skrev:Når der ikke er glas på uret, kan man let føle sig frem til tiden, selv i totalt mørke!
Kun indtil viserne har taget facon som et lyn
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Tio Malo Skrev:Tager klokken kun af når jeg flytter store højtalere, leger med partikelacceleratorer eller andet hvor stærk magnetisme er involveret...
khbk Skrev:Rolex Millgaus?
Det må jo være et sådan et, som John (Tio Malo)
ikke har - for så kunne han jo godt have det på, når han flytter højtalere eller besøger CERN.
Da jeg havde købt mit første "rigtige" ur, havde jeg det på armen konstant i omkring en uge, men det blev alligevel for meget med at have ur på om natten. Men der skete alligevel en ændring den gang, som jeg har holdt fast i: Bortset fra, når jeg sover, har jeg
altid ur på. De fleste af mine ure kan godt tåle at komme i vandet, men når jeg går med et, der ikke kan, har jeg et skifte-ur i optrækkeren, jeg kan tage på medens jeg snupper en tur i havet.
/Bjørn.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
bjorn_e58 Skrev:Men der skete alligevel en ændring den gang, som jeg har holdt fast i: Bortset fra, når jeg sover, har jeg altid ur på. De fleste af mine ure kan godt tåle at komme i vandet, men når jeg går med et, der ikke kan, har jeg et skifte-ur i optrækkeren, jeg kan tage på medens jeg snupper en tur i havet.
/Bjørn.
Når du en sjælden gang imellem har dit fine gamle guld Omega på skifter du så ur når du går i brusebad også
vh Baun
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Det må jo være et sådan et, som John (Tio Malo) ikke har - for så kunne han jo godt have det på, når han flytter højtalere eller besøger CERN.
Netop, Bjørn... en Milgaus mangler jeg, men la´ nu os vente og se... Måske har julemanden én med ?
BTW; godt at høre fra dig igen, Bjørn !
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Tio Malo Skrev:BTW; godt at høre fra dig igen, Bjørn !
Tak John - jeg har haft masser af andet om ørene, men jeg håber at få lidt mere tid til ur-hygge. Jeg har heller ikke hverken købt eller solgt, så kassen er stadig den samme. Lurer dog lidt....
Og som Baun skriver:
Baun Skrev:Når du en sjælden gang imellem har dit fine gamle guld Omega på skifter du så ur når du går i brusebad også
Der fik du mig! Men gulduret kommer som regel først på efter jeg har været i bad, har valgt tøj (og ikke mindst sko), har smidt Rolex'et i winderen, og så bliver arvestykket fra bedstefar på armen til aftenen er forbi og jeg går i seng.
/Bjørn.
•