Nyt Ur - ET MERE - Rose Guld - 38mm - ADVARSEL -> vintage!
Jeg gratulerer med erhvervelsen af endnu et flot vintage ur, Jon! Icon_e_biggrin1

Kan du ikke tage et par billeder af det ur sammen med dit vintage Omega på 38 mm?

Dog ser jeg med spænding frem til dit ur fra Dornblüth, idet tiden nærmer sig efterhånden.
Svar
jkjaers Skrev:
gmt-geek Skrev:@Anders + Jesper - Det er bare om at sætte jagten ind? - det kan godt lade sig gøre med lidt velvilje....
Det kræver også en del viden at købe vintage. Viden jeg ikke har. Jeg ville til enhver tid alliere mig med en kender inden jeg ville springe ud i det.... eller bare købe dit Icon_e_wink

Jesper - som med alt andet så har du ret i at man skal betale nogle lærepenge....

MEN - det står dig frit for at sende mig pb hvis du finder noget spændende som du mener jeg kan hjælpe dig med!

Ingen af mine guldure er til salg, men man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer og så vil jeg have dig i tankerne!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Faurschou Skrev:Jeg gratulerer med erhvervelsen af endnu et flot vintage ur, Jon! Icon_e_biggrin1

Kan du ikke tage et par billeder af det ur sammen med dit vintage Omega på 38 mm?

Dog ser jeg med spænding frem til dit ur fra Dornblüth, idet tiden nærmer sig efterhånden.

Jeg takker mange gange! Icon_e_wink

Jeg skal forsøge mig at få skudt et gruppe foto af nogle af urene ja - måske henover weekenden....

Dornblüth - YEAR - det kan kun snart gå for langsomt med at få det hjem, det glæder jeg mig rigtig meget til!

Dirk skrev faktisk til mig i går at han var gået i gang med urværks delene og vi havde noget vi lige skulle afklaret....
- Om det betyder at jeg får uret leveret før oktober ved jeg ikke endnu, men jeg har spurgt ham via mail efterfølgende og denne mail afventer jeg pt. svar på! Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)