Svar: 113
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Givet Likes: 0
Hej.
Mit ur - Omega Dynamic Chrono - skal have ny rem, og det skal nødvendigvis ikke være den originale, som i øvrigt er dyr i forhold til kvaliteten.
Problemet er at jeg bor i Århus (det må næsten være 2 problemer istedet!!!), og udvalget begrænser sig til Hirschremme i en "tynd" kvalitet.
Er der en som kan fortælle mig hvor jeg kan finde lækre kraftige remme?
Og hvordan/med hvad er det lige man behandler læderremme, før/efter brug?
Vh Mikkel
•
Prøv <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.banda.com">www.banda.com</a><!-- w -->
•
Svar: 176
Tråde: 59
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Mikkel
Det er muligt jeg har noget du kan bruge.
Du kan kontakte mig på <!-- e --><a href="mailto:hell@wilhardt.dk">hell@wilhardt.dk</a><!-- e -->
mvh.
Bjørn Hell Andersen
mikkelbl Skrev:Hej.
Mit ur - Omega Dynamic Chrono - skal have ny rem, og det skal nødvendigvis ikke være den originale, som i øvrigt er dyr i forhold til kvaliteten.
Problemet er at jeg bor i Århus (det må næsten være 2 problemer istedet!!!), og udvalget begrænser sig til Hirschremme i en "tynd" kvalitet.
Er der en som kan fortælle mig hvor jeg kan finde lækre kraftige remme?
Og hvordan/med hvad er det lige man behandler læderremme, før/efter brug?
Vh Mikkel
•
Svar: 113
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Hej B.Hell.A & Chr. E
Tak for fiffene.
Jeg har i den mellemliggende tid bestilt rem fra England. Hvis den ikke "passer", vender jeg tilbage til dig, B.Hell.A.
Mvh Mikkel
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
mikkelbl Skrev:Hej B.Hell.A & Chr. E
Tak for fiffene.
Jeg har i den mellemliggende tid bestilt rem fra England. Hvis den ikke "passer", vender jeg tilbage til dig, B.Hell.A.
Mvh Mikkel
Hvis din gamle rem var original, så se lige om du skal sage spændet med Omega logoet af og evt. sætte på en den ny rem. Man kan tage spændet af ligeså let som at bytte rem (stifter med fjeder normalt)
vh John
•