Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Ja Swatch groupe har været ude med at det er slut med ETA værker i 2009 til andre end Swatch groups egne mærker. Lad os nu se hvad der sker...
GP cal. 3000 er ikke helt så robust som Rolex vil jeg mene. Omvendt har værket en række finere løsninger som hæver det over Rolex. Jeg ville nu ikke være bekymret for cal. 3000 holdbarhed. Det har været på markedet i en årrække og er optimeret op til flere gange. Så det skal nok holde til de fleste udfordringer et dykkerur udsættes for.
Udnævnelsen som det bedste dykkerur er nok berettiget, men kåringen bunder fortrinsvis i urets funktionalit, så som betjening og læsbarhed. Værket tæller nok ikke synderlig meget med i bedømmelsen.
/Mads
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Så vidt jeg ved, er det, ETA har annonceret de ikke længere vil levere, værker i samlesæt. De vil stadig levere samlede værker, men det vil unægteligt gøre det mere besværligy, når producenterne først skal il at skille værket ad, før de kan begynde at modificere det.
Med venligi hilsen
•
Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
LarsB Skrev:Så vidt jeg ved, er det, ETA har annonceret de ikke længere vil levere, værker i samlesæt. De vil stadig levere samlede værker, men det vil unægteligt gøre det mere besværligy, når producenterne først skal il at skille værket ad, før de kan begynde at modificere det.
Med venligi hilsen
Derudover har der vist også været snak om, at der på diverse mærkers urkasser skal stå at uret indeholder et værk fra ETA.
Hayek er en hård mand
Morten
•