De unge kommer med...
Jeg var på jagt igår.... i et nyt konsortium. vi var 7 mand ved bordet og jeg sad til bords med et Rolex GMT, et Seamaster 300 prof Automatik, et Seamaster 300 quarts - og så var der en der åbnede ballet ved at vise sit sprit nye Omega Speedmaster prof. - og som han sagde - den rigtige med plastik glas og manuel optræk.
Alle ved bordet kiggede ure og snakkede.... En leder efter en Speedmaster Apollo 15, en leder efter en IWC portuguise. Aldersgruppe 30 - 40 år og med god ursmag. Og det var ikke mig der startede snakken om ure!

Var ikke meget for at vise mit Casio wave septor... næste jagt må jeg vist have Omega Dynamic Chronografen på, som faktisk er købt til det formål - jeg nænner det bare ikke rigtigt alligevel - hvad nu hvis!

vh Baun
Svar
Altså Per....

Du burde da osse være bedre påklædt når du forlader hjemmet Icon_e_wink

Og jeg ved da også at du har flere spændende at vælge imellem, men på den anden side så har du ikke ødelagt deres dag ved at overtrumfe dem.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Så er det på de forkerte jagter du går på Icon_e_biggrin
Var på vores årlige vildsvinjagt i tyskland sidste år, hvor vi til middagen havde et portuguise rapid i guld, 4 daytona, 2 Yartmarster, 1 AP Royal Oak, et par "Konfimant" Rolex sub, GMT mv. samt mit PAM 081 Monte Carlo. Her faldt snakke da også på ure og næsten alle tænkte på at købe nye.
Holder den igen i januar så glæder mig til at se hvem der har fået udskiftet..... måske så meget, at de ikke har råd til at skyde de store svin.
Knæk og bræk.
Svar
- og gennemsnitsalderen på deltagerne - 25?

ja, ja - alt er relativt

vh Baun
Svar
Lyder som en hyggelige lille fest I har haft jer Icon_e_smile

Jeg er glad for at høre at selv en ur-fanatiker som dig, Baun, kan gå med et Casio Wave Ceptor Icon_e_smile Grunden til jeg begyndte at kigge på ure var at mit Casio Wave Ceptor gik i stykker ved "hornene", hvis man da kan kalde det det på det her Casio. Pt er det limet med epoxy, og bruges ofte, sommetider udskiftet med det endnu ikke trimmede 1965 Seamaster De Ville. Icon_e_smile
Svar
for når det kommer til stykket nænner jeg ikke at bruge en en Omegaerne, hvis jeg risikerer at få jord, blod eller skidt på det.

Nå så har jeg jo et Certina DS-2 til det grove - det kan jo holde til det - men alligevel - sæt jeg nu taber det - og så er det jo med læderrem! Og man kommer jo til at svede, når man "går igennem" som det hedder. Casioet - det kan bruges - og mister man det - er man jo endelig fri for dette "ikke helt stuerene ur", som jeg egentlig også holder af!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)