breitling hvor??
hejsa , lækket forum i har her, jeg skal ud og købe mig et breitling ur. men hvor skal jeg købe det?? har kigget lidt på ebay, er det dumt og er der mange fake der??
kan det være fake hvis der er papir med??
håber i gider hjælpe mig Icon_e_wink
Svar
Jeg overvejede selv at købe mit gennem "de grå kanaler" (SM watches) men så kom tøsedrengen op i mig, og valgte at købe det ved en autoiseret forhandler. Det er jeg glad for i dag, ikke fordi jeg har haft problemer, men fordi jeg efterhånden har læst "en del ikke så godt" om SM Watches m.h.t. reklamationer.

Men du kan spare en del penge ved at købe det i udlandet.
Tyskland har kun 16% moms
Schweitz har vist 6 eller 9%, jeg kan ikke huske hvilken !

Gran Canaria er også meget billig.
Et skyracer koster her hjemme kr. 33.750,- vejl.
dernede kan det erhverves for omkring 22.000,-

God jagt.

MVH Henrik
Breitling Skyracer Icon_cool
Svar
TC Skrev:hejsa , lækket forum i har her, jeg skal ud og købe mig et breitling ur. men hvor skal jeg købe det?? har kigget lidt på ebay, er det dumt og er der mange fake der??

Søg på siden under ure til salg, så kommer Bo Hansen frem. Han har også en hjemmeside, kan bare ikke huske den Icon_rolleyes
Bo gør rigtigt meget i Breitling og jeg har kun hørt godt om ham. Han sælger nye ure med international garanti og der er mange penge at spare i forhold til butikkernes vejl.priser.

mvh

Henrik
Svar
skyracer.dk Skrev:Men du kan spare en del penge ved at købe det i udlandet.
Tyskland har kun 16% moms
Schweitz har vist 6 eller 9%, jeg kan ikke huske hvilken !
Ved køb i Schweiz skal man huske, at der kommer dansk moms oveni + told og gebyrer, da de ikke er medlem af EU...
Svar
TC Skrev:hejsa , lækket forum i har her, jeg skal ud og købe mig et breitling ur. men hvor skal jeg købe det?? har kigget lidt på ebay, er det dumt og er der mange fake der??

Jeg vil da anbefale Bo Hansen. Han handler mest med Breitling, og er 100% iorden.

mvh Morgan
Svar
har snakket med ham fin fyr.... tak for hjælpen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)