Gaveide
Jeg har netop købt 900 ure hjem fra en urmager som lukkede.

Alle urene er design som stadig sælges i guld & urbutikker.

Så skal du have en billig gave ide så sælger jeg dem ud med 70-80 % rabat i forhold til vejledende udsalgspriser.

Lagersalg i Horsens lørdag den 8. september 13:30 -15:30
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hvad koster det at købe 10 ure?
Svar
Jamen, hvad er det for nogle ure?
Svar
Det er populære modeure i quartz, men du kan se mere under de seneste 40 ure til salg eller på min hjemmeside.

Alle urene er mærket fra forretningen med vejledende udsalgspriser, udfra hvilken jeg så giver rabat på de 70-80 %

Prisen på urene ligge i snit på 1500 pr. ur, så et snit ved køb af 10 ure vil være ca. 3000 dkr. for alle 10 ure, men så er der også gave ideer til lang tid fremover Icon_e_wink

Jeg regner selvfølgligt alle priserne sammen, og giver ud fra den samlede pris den lovede rabat.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Prisen på urene ligge i snit på 1500 pr. ur, så et snit ved køb af 10 ure vil være ca. 3000 dkr. for alle 10 ure

1 ur for 1.500 kr. - 10 ure for 3.000 kr.? Sådan!
Svar
Bare så vi er enige Jesper

1 ur i listepris i snit ca. 1500, men mindste salg er 10 stk så du har ret, 10 ure for 3000 dkr.

80 % rabat, det må da være dagens tilbud Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Der har været så stor interesse for det urparti jeg har købt hjem så jeg laver åbent hus lørdag den 8. september i tidsrummet 13:30 - 15:30

Her vil jeg have alle resterende ure og de vil kunne købes både enkeltvis eller i større partier til gode priser.

Send en mail hvis du kommer, adressen er

Tvis Køkkener
Vejlevej 1
8700 Horsens
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hej Bjarne

Min kæreste har "vist mig" Icon_e_wink det her Breil ur (det sorte) i et blad i går, er det tilfældigvis noget du har - eller evt. noget i samme stil?

Link

Vi skal til Paris om en 8 dages tid, så det kunne være en meget god overraskelse at have med derned.

Venlig hilsen
Jesper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)