Newbie – inspiration til nyt ur...
de ikke, de sælges kun via nettet.

Mikael
Svar
Dvs. man kan ikke se SINN ved en dansk forhandler? Svært at forholde sig til uret når man ikke har set det... Hvad har I selv gjort?
Svar
Ja det er så 'hagen' ved SINN-ure...

De findes som nævnt kun hos netbaserede 'depoter', dvs du kan ikke gå ind fra gaden og se dem i den lokale urforretning. Jeg ved ikke om Steen Ammundsen hos sinn.dk giver mulighed for at man kan komme og se modellerne, han bor i Løkken og det er jo ikke så langt far Aalborg. Men skriv evt til ham og spørg.

Jeg købte selv mit første SINN 756 alene efter at have set det på nettet og i Magasiner. Naturligvis et sats men jeg blev ikke skuffet.

Mit andet SINN U2 bestilte jeg også via nettet, men havde dog set søstermodellen U1 hos Christian Bendtzen.

Denne model for distribution har åbenlyse ulemper når man ikke umiddelbart kan se uret inden køb. Til gengæld reducerer den de samlede omkostninger og giver SINN mulighed for at sælge urene billigere. Det giver meget ur for pengene sammenlignet med andre ure i samme prisklasse. Eller ur i samme kvalitet til billigere penge om man vil...

mvh lars u
Svar
Tak for svar-)

Er ret tiltrukket af SINN's "grafiske" design og må se om jeg ikke kan få det set IRL hos importøren.

Bemærker at SINN 356'eren har en Ø38,5 kasse og om det er i underkanten...?? De fleste andre ligger i Ø40. Udover dette vil jeg umiddelbart foretrække en børstet stålkasse fremfor den sandblæste. Hvis jeg vender blikket mod Fortis - fx. Fortis Flieger Chronograph kan denne fåes i en satin/mat finish. Er der overhovedet modeller i børstet udgave i prislejet??

Fortis Flieger Chronograph er hos Chronomaster.co.uk. kun en smule dyrer SINN 356 (med safirglas) - Værket er det samme. Er der kvalitetsmæssig forskel mellem de to?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)