Svar: 350
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tukjær Skrev:Hvad er en "GoldFarmer".....?
Som jeg forstår det er det et virtuelt spil/handling.. Ligesom hvis man på det gamle DBA gav xxxx kr for kunne få en service i xxxx timer/dage, og der er selvfølgelig ikke krav på at få pengene tilbage.
Men i det omtalte spil vil jeg mene det er sådan at man køber online point for rigtige penge, fx til at købe nye våben i en virtuel verden...
Håber det gav mening..
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Goldfarmer er et begreb der bruges i World of Warcraft om en person der primært spiller for at optjene gold. Det er spillets in-game valuta, som bruges til og købe nye våben og andre opgraderinger. Guldet der høstes kan sælges "in real life" for ægte penge. I Kina findes der firmaer der ansætter personer til ikke og lave andet end og høste/farme guld i WoW, hvorefter det bliver sat til salg på diverse internetsider, som f.eks. ebay. Der er altså tale om en virtuel valuta der kan omsættes til rigtige penge, hvorfor det er utrolig aktraktivt og ha' en hær af kinesere siddende på mindsteløn og spille WoW.
•
Svar: 9
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg har nu benyttet Paypal i mere end 4 år, udelukkende til handel på Ebay, jeg har 2 gange oplevet at jeg ikke modtog den købte vare, i begge tilfælde var der ingen slinger i valsen, ca. en uge efter jeg henvendte mig til Paypal vedr. problemet var det tabte beløb tilbage på min konto....
•