Teknisk-træf....
Jeg vil helt sikkert også være at finde på sådan et nørde træf (man er jo ingeniør).

Jeg har ikke den fjerneste forstand på urets "indmad", men man bliver jo nok ikke dummere af at de dygtige urmagere vi har her inde vil fortælle lidt om vores små guldklumper.

MVH

Jacob
Svar
peter Skrev:Hej Lars

Jeg skrev ikke omkring din Omega for at få dig til at sælge den, for det ved jeg at du aldrig gør, men jeg spurgte engang om hvad du troede den var værd, og jeg sagde til dig at den var meget værd, og dit gæt var 20000 Kroner, hvor jeg svarede at du ikke skulle slippe den for under 50000 kroner, jeg tror at du var en lille smule chokeret over mit gæt på prisen dengang, idag ved du jo godt hvad den er værd, så jeg tror at der er en del Omega samlere der gerne vil se et sådant ur. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Billede Lars??
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John og andre.
Det der med billede.... tja. det er jeg ikke så meget for, vil hellere vise det frem in natura, men det er et Omega Marine der aldrig har været solgt, d.v.s. 100 % originalt med originalrem. Inc Omega's reklameskilt på remmen, desværre ingen prisskilt. Du har jo set nogle af mine Eterna'er med prisskilt på. Kommer du finder vi nok også en seng til dig, jeg ved at du kan komme med en masse input som vi kan få en god og saglig snak om.
Jeg kan jo begynde at samle bøger og andet fra som kan være med til at sætte gang i snakken, i går fandt jeg en gammel bog fra 1922 der har tidstavle på 27 sider i A5 format ca. Det tog lidt tid inden bogen blev lagt hen igen, og som andre er inde over med navnelære og kontruktion skulle der være litteratur nok til at vi kan klare det meste frem til Co-axialgangen. Den har jeg ikke noget literatur om endnu, men det kommer nok...
Jeg begynder nu at have et billede af hvad jeg skal have samlet, så vender jeg tilbage engang imellem for lige at opsumere og få lidt input, geisten skal jo holdes oppe og i kog. Icon_e_biggrin
Skal se om jeg ikke kan få en bekendt til at komme med hans Jürgensen ure, så kører snakken. Det er sager... Icon_e_surprised
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Lars Skrev:Hej John og andre.
Det der med billede.... tja. det er jeg ikke så meget for, vil hellere vise det frem in natura, men det er et Omega Marine der aldrig har været solgt, d.v.s. 100 % originalt med originalrem. Inc Omega's reklameskilt på remmen, desværre ingen prisskilt. Du har jo set nogle af mine Eterna'er med prisskilt på. Kommer du finder vi nok også en seng til dig, jeg ved at du kan komme med en masse input som vi kan få en god og saglig snak om.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det kan blive et super hyggeligt og spændende møde - pokkers langt fra Københavnstrup til Rødding - men giver da ikke op før jeg kender dato. Jeg rejser stadigt ganske meget, så du kan tænke det ikke er super poppulært at være væk i fri week-ender - men lad os se hvis en dato kommer op
De der deltager, kommer til at få et super møde
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
John.
Din kone er mega velkommen, så finder vi blot to senge eller en stor. Inger vil ganske givet være her, hun var med i Herning og blev lidt tændt. Så hun vil gerne have en kumpan at dele skæbne med.... Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Lars Skrev:John.
Din kone er mega velkommen, så finder vi blot to senge eller en stor. Inger vil ganske givet være her, hun var med i Herning og blev lidt tændt. Så hun vil gerne have en kumpan at dele skæbne med.... Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Ja - tænkte helt samme Icon_e_biggrin men svært at få i programmet - men da ikke umuligt - så lad os se, tak for hjælp i alle fald
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er bestemt ikke teknikken jeg er stærkest i, men jeg deltager under alle omstændigheder meget gerne. Snakken, hyggen og et kig på spændende ure siget jeg ikke nej tak.

Din fine ´gamle Marine Omega har jeg stadig på nethinden, men den kan jeg godt tåle at se igen.

vh Baun
Svar
Jeg er bestemt også interesseret i et tekniks træf. Jeg var meget begejstret for Jaeger leCoultres arrangement tidligere på året.

Jeg kan næppe bidrage med viden, men jeg vil gerne lære Icon_smil

Jens-Kristian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)