16-06-2013, 04:00 PM
baun Skrev:Uanset om man betragter et ur til 1000 kr som dyrt er det da ikke grunden til at mænd går med ur.
Spørg 1000 tilfældigt udvalgte mænd hvorfor de går med ur. Jeg tror at mindre end 5% (om overhovedet nogen) vil sige " fordi det er dyrt".
Langt de fleste vil som grund nr 1 sige af praktiske grunde og som grund nr 2 at de synes det pynter at bære ur - altså
som smykke.
Jeg aner ikke hvor modellen stammer fra, men jeg tror ikke den er ment som andet end er morsomhed. Den har ikke baggrund i relevante undersøgelser er jeg sikker på. Ellers vil jeg gerne se dem. Hvem er spurgt og om hvad.
Vh baun
Baun, der er en morsomhed fra satire sitet heltnormalt.dk. Der er ikke noget research bag.
Men grunden til at det er morsomt er nok fordi at i al fald nogle mennesker går med dyre ure som statussymbol for at vise at de har penge. Lige som nogle kører i en dyr bil for at vise sig frem.
Men det får man nok ikke de folk til at indrømme.
Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)