Svar: 304
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Er der nogen der ved om kan det passe at Reeslev ikke længere er Hublot forhandler? Efter Klarlund er blevet forhandler i blot nogle år.
Jeg har fornyligt ikke set Hublot ure ud på deres display vinduer, og heller ikke på Hublot hjemmesiden officielt forhandler liste.
•
Svar: 157
Tråde: 4
LOL. Det var ellers to virksomheder der havde præcist samme tilgang til tingene.
Så må vi se om Torben kan leve af at sælge Harry Winston.
FH
•
Svar: 45
Tråde: 4
Reeslev er ikke længere forhandler af Hublot. Efter at Klarlund kom ind i billedet, mistede Reeslev forhandlingen af det.
Jeg ved at det tidligere har været fremme at Reeslev satsede på Perrelet (som han vist nok også er dansk distributør for) og så Harry Winston.
Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår hvorfor han har taget en forhandling af HW - medmindre at alle asiaterne efterspørger det.
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Søder Skrev:Reeslev er ikke længere forhandler af Hublot. Efter at Klarlund kom ind i billedet, mistede Reeslev forhandlingen af det.
Jeg ved at det tidligere har været fremme at Reeslev satsede på Perrelet (som han vist nok også er dansk distributør for) og så Harry Winston.
Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår hvorfor han har taget en forhandling af HW - medmindre at alle asiaterne efterspørger det.
Jeg forstår nok slet ikke nogen af de 2 mærker da det trods alt ikke er de mest spændende, let sælgelige eller prestige fyldte mærker
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Nej det lyder virkeligt som op af bakke
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Harry Winstone works together with some of the absolute best independent caliber makers in this world . Many of his watches are much sought after collectors items . There is more prestige in selling HW watches than selling Hublot . Hublot are in my humble opinion the most over rated and over hyped brand ever . I just cannot understand why people have paid over 100,000 dkk for watches with ETA calibers in them . They must be laughing all the way to the bank . Willy
[url]"http://www.harrywinston.com/store/timepieces/opus/products/opus11" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.harrywinston.com/store/timep ... cts/opus11[/url]
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
willy Skrev:Harry Winstone works together with some of the absolute best independent caliber makers in this world . Many of his watches are much sought after collectors items . There is more prestige in selling HW watches than selling Hublot .
+1
•
Svar: 304
Tråde: 45
Jeg ved ikke om det er noget at gøre med LVMH ejer Hublot så det vil helst har en forhandler som placerer Hublot ved side af andre kendte mærke som Rolex, AP og VC som Klarlund har i forvejen.
Tilgængelig får Reeslev Roger Dubuis på dansk marked som jeg synes det er en ret spændende urmærke.
•