06-04-2013, 04:48 PM
Stensbjerg Skrev:Det er nemlig præcis derfor det er forkert at skrive 2 års reklamationsret,Nej, det er nemlig HELT korrekt at skrive som jeg gør
:
God weekend, Jacob.
|
Bruge ure.
|
|
06-04-2013, 04:48 PM
Stensbjerg Skrev:Det er nemlig præcis derfor det er forkert at skrive 2 års reklamationsret,Nej, det er nemlig HELT korrekt at skrive som jeg gør God weekend, Jacob.
06-04-2013, 05:06 PM
Lige over Claus,
vil anbefale at man læser ind på formodnings reglen hvis man vil vide mere. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
06-04-2013, 05:50 PM
Stensbjerg Skrev:Nogle der ved hvorfor der flere steder skrives 2 år reklamations ret på ure som er til salg, Nej. Det er forkert. Der skal gives 2 års reklamationsret hvor af de første 6 måneder formoder man som udgangspunkt at uret var fejlbehæftet ved levering og det er op til sælger at dokumentere det modsatte hvis han kan. Herefter er det køber der skal dokumentere at uret var fejlbehæftet ved levering. Garanti er noget er sælger/producent kan lægge oveni reklamationsretten. VH Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
06-04-2013, 06:07 PM
Præcis Baun så enkelt kan det skrives;)
Garanti er ikke et lovkrav, men derimod en ydelse/service som sælger/producent/importør osv. frit kan vælge til eller fra. Løbetiden af en evt garanti er også valgfri. Hilsen Tom. Sent from my iPhone using Tapatalk You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|