Køb fra chrono24
Hej med jer.

Jeg er helt ny i ur-verdenen...
Jeg leder efter et omega Seamaster og har fundet en forhandler i Spanien gennem chrono24.
Priserne ser meget rimelige ud, men kan jeg stole på at urene er ægte?!??

Forhandlerne har en hjemmeside, hvor man kan se urene:

<!-- w --><a class="postlink" href="http://Www.Compraventarelojes.es" onclick="window.open(this.href);return false;">Www.Compraventarelojes.es</a><!-- w -->

Er der nogen der har erfaringer med at handle med dem??

På forhånd tak til dem der evt. Gider at tage sig tid til at svare...

Mvh.
Dennis
Svar
Hej og velkommen.
La´ mig svare på denne måde: Bortset fra gyseligt design og brug af farver Icon_e_surprised virker bixen som sådant OK.
Hvis man er ude for at røve folks småpenge, tilføjer man ikke adressen og fotoer af sin forretning i Madrid + fylder billeder af hundreder mere eller mindre værdifulde ure på sin salgsside...
Priserne lyder som ganske normale brugtpriser i Spanien (hvor der flyder noget mere brugte bedre ure på markedet og derved er priserne lidt under vores brugtpriser).
Du risikerer nada, når du betaler med CC eller PayPal.
Mail dem og spørg på engelsk, hvordan man ordner betalingen og gør det klart at du vil hverken bruge bankoverførsel eller Western Union.
Hvor hurtigt og gnidningsløst det hele så funker, det har jeg ingen anelse om Icon_e_wink
Jeg ville ikke være bang om at købe fra dem.
Hold os orienterede om resultaterne !
Held & lykke - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
ja ... jeg er klar over det er et gammelt indlæg - men jeg vil rigtig gerne vide om andre har erfaring med

http://www.compraventarelojes.com

Jeg har været i dialog med dem, men desværre tager de ikke PayPal og penge skal derfor overføres via bank.
Da det kniber at finde internationale anmeldelser af firmaet, vil jeg gerne høre om i andre har handlet med dem.
De er trods alt ikke særligt gamle på chrono24, og jeg har ikke indtryk det er et fup firma - spørgsmålet er nok mere om de som i Italien beskriver ure lidt eller meget bedre end uret fortjener.
/Anders
Tænk positivt .... det kunne være værre
Svar
Jeg har handlet med dem - alt var som forventet. Jeg overførte via bankoverførsel og fik varen 5 dage efter forsvarligt pakket ind med Fedex.

Ingen problemer og der blev altid svaret på mailhenvendelser. Jeg var også bekymret men efter at have læst mange forskellige indlæg fundet via Google - turde jeg godt handle med dem.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)