Så blev det jul - mit første år som urtosse
Tak for de fine ord allesammen!

Jeg har nu haft mit Glycine i et par timer, og kan kun sige, at det er et latterligt lækkert ur.
Vildt nok, hvad man kan få for et relativt lille beløb, både spændende design, et stabilt værk og generelt en fed finish på kassen og skiven.

@Stenstrupigen
Ja, jeg synes også det er et enormt spændende ur, især når man tænker på de ny kontra gamle modeller. Jeg synes min 1625 ligger lige i den overgangsfase, hvor det efterfølgende bliver et markant andet design en de tidligere. Må lige skynde mig at sige, at der stadig er forhandlermærke på bagsiden. Og tak for et godt GTG sidst Icon_party
Gotta have them all
Svar
Spændende læsning med mange forskellige ure. Specielt dit Halios er jeg vild med, den har jeg været tæt på at købe et par gange. Nyd dem alle sammen og god jul og godt nytår!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Henrik A Skrev:Spændende læsning med mange forskellige ure. Specielt dit Halios er jeg vild med, den har jeg været tæt på at købe et par gange. Nyd dem alle sammen og god jul og godt nytår!

Rigtig god jul til dig også.

Det er virkelig kvalitet, det Halios, god lume, stor tilstedeværelse, lækker isofren-rem, og bare rigtig flot at se på. Derudover har e excellent kundeservice. Jeg handlede med Jasons partner Stephen, der bor i Amsterdam og derfor har betalt told for urene, og en lille måned efter jeg havde fået uret, var kronen gået i stykker, simpelthen de der threads inden i. Jeg skrev til Stephen, som skrev tilbage at Jason ville sende mig en ny krone, og at jeg bare skulle få det lavet hos en urmager, så ville de betale omkostningerne. Og ganske rigtigt, to dage efter, at jeg havde sendt et billede af kvitteringen, landede der 450 kroner på min konto. DET er service så det batter!
Gotta have them all
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)