Rolex ur på hvert gadehjørne?
hannover_dk Skrev:but as slum London does not compare up with real slum like Cairo, Bombai, Calcutta, Bangladesh and many many other cities MUCH bigger than London. London has it fair share of slum, whatever that is, but is not in the class of so many other much bigger cities.

On topic yes many places has a lot more Rolex AD s also per inhappitant I think

There is also a lot of Rolex's in Bangkok Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:There is also a lot of Rolex's in Bangkok Icon_e_biggrin
Nå ja - dem kan jeg godt huske. Jeg forsøgte tre forskellige metoder til at undgå de alle steds nærværende forhandlere af "Rolex"

1. Løfte min venstre arm og sige, "I already have a real one"
2. Løfte min venstre arm os sige, "I already bought one"
3. Løfte min højre arm med mit kamera og sige "Can I take a picture?".

Ved begge de første metoder blev de ved med at insistere på, at jeg skulle se nærmere på den nyeste model af GMT med grøn skive, sort/rød krans og næsten rustfrit guld. Men sidste metode virkede faktisk, idet jeg på den måde venligt, men dog bestemt, blev sendt væk.

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:
JohnFyn Skrev:There is also a lot of Rolex's in Bangkok Icon_e_biggrin
Nå ja - dem kan jeg godt huske. Jeg forsøgte tre forskellige metoder til at undgå de alle steds nærværende forhandlere af "Rolex"

1. Løfte min venstre arm og sige, "I already have a real one"
2. Løfte min venstre arm os sige, "I already bought one"
3. Løfte min højre arm med mit kamera og sige "Can I take a picture?".

Ved begge de første metoder blev de ved med at insistere på, at jeg skulle se nærmere på den nyeste model af GMT med grøn skive, sort/rød krans og næsten rustfrit guld. Men sidste metode virkede faktisk, idet jeg på den måde venligt, men dog bestemt, blev sendt væk.

/Bjørn.

Komisk!! Icon_e_biggrin
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)