Svar: 21
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg har købt et Certina ds action Chronograph hvor bezel er lidt skrammet, er der nogle som kunne hjælpe mig med hvor en ny evt kan købes eller fåes skiftet til rimelige penge?
På forhånd tak og god søndag.
Michael
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Enhver urmager burde kunne klare det, hvis de forhandler mærket
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Amehlbye Skrev:Enhver urmager burde kunne klare det, hvis de forhandler mærket
Jeg overvejede om jeg selv skulle gøre det, hvis det var muligt at købe reservedele til rimelige penge.
Jeg er ikke i tvivl om at en aut. forhandler kan gøre det,men så er prisen sikkert også derefter
Mvh. Michael
•
Keabdnas Skrev:Amehlbye Skrev:Enhver urmager burde kunne klare det, hvis de forhandler mærket
Jeg overvejede om jeg selv skulle gøre det, hvis det var muligt at købe reservedele til rimelige penge.
Jeg er ikke i tvivl om at en aut. forhandler kan gøre det,men så er prisen sikkert også derefter
Mvh. Michael
Er der evt. en urmager iblandt, som kan afkræfte min frygt for at prisen vil være helt i top og som måske kunne oplyse en ca. pris?
Mvh
Michael
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Koster ikke mere end 300kr
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•