Audemars Piguet dameur...
Hvis jeg kan købe dette ur til 35000 + 25%= 43750, er det så et ok køb? Overvejer at købe det til konen.

Vh. Nielsen
Svar
Det er nu mange penge for et quartz-ur. Royal Oak eller ej. Du kan få mange andre sjove ure for mindre penge, og så have et godt overskud til at købe smykker for.MVH Henrik
Svar
Der er et royal oak i stål med lænke og automatisk urværk tilsalg her på siden hos Mywatch det er en meget bedre investering, stålure holder meget bedre prisen de stiger gerne i værdi, og så er det tilsalg for kun knap 20000 kroner.

MVH Peter
Svar
Nu ved jeg ikke hvad konen foretrækker, men kan du få uret for ca. 35.000 kr. (incl. salær) vil jeg anse det som værende en ganske fornuftig handel. Du skal bare være opmærksom på Peters pointe. Det er nok ikke det letteste ur at gensælge i DK. Men er konen tilfreds er alle vel glade Icon_e_wink

Desuden vil jeg lige gøre opmærksom på at AP producerer omkring 20.000 ure årligt og ikke kun 1.000 stk. Den beskrivelse er iøvrigt den sjoveste gang salgsgas jeg længe har læst Icon_e_smile

Jeg mangler lidt en beskrivelse af de sten som sidder i uret. Karat og finhed. De er da temmelig afgørende for prisen. Men typisk internet-auktioner at fortælle alt muligt irrellevant frem for at skære ind til benet med brugbare data.

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)