Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Hvis du drømmer om et Omega så køb et Omege. Det er skønne ure og giver meget for pengene - alt taget i betragtning.
Hvis det er en Seamaster chrono du har på nethinden, så er sagen jo afgjort, men....
Persomligt ville jeg kigge meget på en Speedmaster, hvis jeg havde besluttet mig for en Omega chronograf. Det er ligesom Omegas "State of the art", når det handler om chronografer - alle Speedmastere er chronografer, men den mest originale er måneuret Omega Speedmaster Profesionel. Den er med manuelt optræk og glasset er plexiglas.... lidt underligt måske, men prøv at lede lidt i trådene og du vil finde mange fordele også ved det!
Ellers er der jo også lavet mange Speedmastere med safirglas og automatisk værk!
vh Baun
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Hej
Jeg vil give Baun ret, hvis man drømmer om noget så er det ikke sikkert man bliver tilfreds med noget andet.
Men tag ned og besøg Peter, prøv det ur han har og prøv så de ure som du drømmer om, om det så er Seamaster eller Speedmaster, så prøv dem. Vælg så det der føles mest rigtigt for dig.
mvh
Henrik
•