04-12-2006, 12:45 AM
Jeg ved det godt. Jeg er lidt af en anakronisme: Ingen bil.
|
gode ideer søges
|
|
04-12-2006, 12:45 AM
Jeg ved det godt. Jeg er lidt af en anakronisme: Ingen bil.
04-12-2006, 09:44 AM
Baun Skrev:- det er mig ligegyldigt - for mig handler om at jeg har tid den dag, det foregår! Tjae Baun, som jyde der bor i København må jeg straks tilbagevise din påstand om at der er længere til jylland end omvendt. Der er faktisk lige langt Men i min omgangskreds føler jyderne i jylland at der er meget langt til København, hvorimod os der er flyttet til øen ikke føler at der er så langt "hjem". Men det bliver spændende at se hvor mange der kommer vest fra storebælt når arrangementet nu bliver i Kbh? God mandag! Speedy
04-12-2006, 10:27 AM
Grundlæggende er min holdning at for min skyld behøver der ikke være et tema for aftenen. Jeg kunne bare godt bruge at møde Jer andre ur-nørder for at se hvad i har på armen og i samlingen/gemmerne.
Hvis vi mødes bliver det måske også sjovere at læse de forskellige indlæg, da vi så kan sætte ansigter på hinanden. Jeg tror også at et uformelt møde kan være med til at opbløde den (efter min mening) negative tone som nogle indlæg bliver besvaret med, netop da vi igen måske kender lidt mere til personen bag indlægget. Og for min skyld må det meget gerne være i Jylland/fyn (bor selv på djævleøen og fra KBH). Jeg kender ikke så mange fra det øvrige Danmark, men nye bekendtskaber er aldrig af vejen. Og turen derover finder vi jo nok ud af - vi fylder da nogle biler og ruller afsted sammen.
04-12-2006, 12:26 PM
Hej alle
Inden dette udvikler sig til et "Jylland kontra Sjælland" vil jeg gerne bidrage med, at næste møde bliver i København. Nærmere bestémt på Østerbo den 26/1-2007. Måske vi laver noget igen på hovedøen i det kommende år. Nærmere info følger snarest. Med venlig hilsen Vintageure.dk Jan Kirk
04-12-2006, 12:55 PM
Øv også - det er jo uge 4! Tvivler på at skituren kan flyttes...
Held og lykke med mødet - fin idé!
04-12-2006, 01:50 PM
Det er skrevet ind i kalenderen.
Med venlig hilsen
04-12-2006, 04:30 PM
Jan Kirk Skrev:Hej alle jeg er med!!
04-12-2006, 06:32 PM
Jeg er også med!
06-12-2006, 04:01 AM
Hej
Der bliver også lavet et arangement i Jylland på et andet tidspunkt, for vi har jo vor årlige sammenkomst i Horsens. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|