Johnson Wai - Good guy!
Hejsa!

Jeg står for at skal til og købe et Planet Ocean af en mand der hedder Johnson Wai. Han er fra sjælland og har ifølge ham selv handlet mange ure, så jeg ville lige hører om der er nogen herinde fra der kender ham? Han virker som en rigtig flink fyr og han er meget villig til at svare på spørgsmål osv. Så umiddelbart har jeg tillid til ham, men ville lige forhøre mig, inden jeg smider en masse penge efter ham.

EDIT: Jeg har nu handlet med Johnson og alt er forløbet som det skulle. Kan kun sige at jeg er meget tilfreds!
Svar
DonWerner Skrev:Hejsa!

Jeg står for at skal til og købe et Planet Ocean af en mand der hedder Johnson Wai. Han er fra sjælland og har ifølge ham selv handlet mange ure, så jeg ville lige hører om der er nogen herinde fra der kender ham? Han virker som en rigtig flink fyr og han er meget villig til at svare på spørgsmål osv. Så umiddelbart har jeg tillid til ham, men ville lige forhøre mig, inden jeg smider en masse penge efter ham.

Bare handl !! han er en good guy.

Hilsen
Bjørn Hell Icon_twisted Andersen
Svar
Det lyder jo godt. Er der andre der kan bekræfte det? Icon_e_smile
Svar
Kender ham ikke, men Bjørn H A plejer nu ikke at løbe med halve vinde, så det er en god anbefaling alt andet lig
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Super duper. Icon_e_smile
Svar
husk billeder af "dyret"

MVH

SK
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:husk billeder af "dyret"

I skal nok få en masse billeder af den, når jeg har fået den hentet. Skal derover i næste weekend. Glæder mig som et lille barn! Det er mit første 100% mekaniske ur. Icon_e_smile
Svar
han er super cool
hils ham fra bekker når du møder ham
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)