Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så vidt jeg ved, er der ingen forhandlere i DK. Til det vil salget sandsynligvis ikke være stort nok, så ursnedkerne tør ikke binde sig. F.eks. har Bo Mølbak en Union chrono (lillebror til GO) til salg til spotpris i forhold til kvalitet og finish, fordi det bare ikke sælger herhjemme.
Men af gode grunde er GO vældigt populært i Tyskland. Så jeg vil anbefale en tur ned forbi Mutter Poetzsch eller elektrolagunaen.de - der er en del til salg.
GO er virkelig kræs. Har ofte stået med dem i hånden... Og en dag skal jeg også have et.
# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 134
Tråde: 34
Som ejer af flere IWC, JLC, Zenith,Sinn, Vintage Breitling navitimer, osv.
og 2 stk glashütte ( 44mm navigator og panograph ) må jeg indrømme at de er nogle af de fedeste ure i samlingen, især panographen som har det flotteste værk jeg længe har set, sammenlignet med det gængse udvalg, men som GT skriver skal du ud af landet for at se dem!!!!!!
Tøv ikke, de er for lækre
Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
•
Svar: 524
Tråde: 50
Tak for svarene. Min interesse i Glashütte blev vakt på en lidt kontroversiel måde. Jeg så et par gode fakes i Bulgarien! Jeg købte sevfølgelig ikke et med hjem, men siden har jeg tænkt lidt over at hvis jeg synes DE var fede, hvordan mon ikke originalerne måtte være
Specielt Pano serien er interessant synes jeg. Men jeg frygter lidt at siden brandet ikke er så udbredt i DK, så vil det være svært at finde en urmager som har erfaring med at arbejde på de komplicerede værker? Eller hvordan?
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Jo, måske - men hvor ofte er det nødvendigt... Nu kan jeg ikke se, hvor du bor, men "når du alligevel" er på weekendtur til Berlin eller bilmesse i Frankfurt eller Oktoberfest i München, kan du bare tage det med og få forhandleren til at sende det hjem
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•