Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Helt OK. Jeg tænkte faktisk også lidt på det med ung dame. Men selv jeg som ikke er nogen særlig ung dame ville ikke sætte mig i en bil med nogle helt ukendte og futte af sted en times tid med måske 25 - 30.000 i lommen.
Jeg ville heller ikke udveksle sådanne beløb/ur - i området bag Jorcks passage osv. Risikoen for at blive bobbet ned er ikke helt ubetydlig hvis man reagerer på ex den blå avis annoncer og skal udveksle store beløb på gaden.
Sælger kan risikere at skulle aflevere sit Patek Phillip uden at få andet end et chock til gengæld
Dette ikke som speciel kommentar på den pågældede sag, men som noget helt generelt
Vær lidt forsigtig med at udveksle store beløb på gaden eller i biler med ukendte - surt at det skal være sådan, men !!
vh
•
hannover_dk Skrev:Helt OK. Jeg tænkte faktisk også lidt på det med ung dame. Men selv jeg som ikke er nogen særlig ung dame ville ikke sætte mig i en bil med nogle helt ukendte og futte af sted en times tid med måske 25 - 30.000 i lommen.
Jeg ville heller ikke udveksle sådanne beløb/ur - i området bag Jorcks passage osv. Risikoen for at blive bobbet ned er ikke helt ubetydlig hvis man reagerer på ex den blå avis annoncer og skal udveksle store beløb på gaden.
Sælger kan risikere at skulle aflevere sit Patek Phillip uden at få andet end et chock til gengæld
Dette ikke som speciel kommentar på den pågældede sag, men som noget helt generelt
Vær lidt forsigtig med at udveksle store beløb på gaden eller i biler med ukendte - surt at det skal være sådan, men !!
vh
Nu er jeg slet ikke oppe i de store beløb, men jeg plejer at sige til købere at de kan hente uret på mit arbejde (butik). Så står man da ikke alene med et evt. problem. Og køberen ville nok heller ikke dukke op sådan et sted hvis han ikke havde rent mel i posen!
Og jeg ville heller ikke stige ind i en fremmed bil med så mange penge på lommen. Forstår godt bekrymringen.
•
jacob jensen
Unregistered
helt enig med mads
kort og godt kan et ur ikke tåle et tjek hos en aut. forhandler
(klarlund) i dette tilfælde skal man bare ikke købe det
intet at gøre med at hænge folk ud i mine øjne
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg ville heller ikke købe af sådan en, måske er han ok, men nej.
•