Redfingerprint.com
hannover_dk Skrev:
Speedy Skrev:
Virgilen Skrev:
blue Skrev:Jeg har købt et ur hos dem - det var ægte og alt forløb, som det skulle.

Blev pakken taget i tolden?

Selvfølgelig gjorde pakken det! Pakker skal fortoldes, ellers er man selv forpligtet til at anmelde sit køb til toldvæsenet!
Fedt nok svar. Naturligvis kan man ikke drive statistik på om en bestemt pakke kom igennem og bruge det til noget som helst.

Det vel sådan at ingen af os synes forummet skal bruges til anvisner af hvorledes man bedst snyder plejehjem og andre fra driften, ved at spare lidt ved hjælp af momssnyd

Hvis man har lyst og hvad der ellers kræves til den slags, - og herregud - det sker vel - så må man da som minimum holde det hos sig selv, og chance, og ikke vente hjælp fra så fint et forum som vores.
Drop al snak om hvorledes man bedst snyder i moms, det er patetisk

vh

Nu gik mit spørgsmål mere på om varer fra USA bliver fortoldet. Jeg ved ikke hvordan i får udledt at mit spørgsmål lyder på hvordan jeg snyder tolden......
Svar
Virgilen Skrev:
hannover_dk Skrev:
Speedy Skrev:
Virgilen Skrev:
blue Skrev:Jeg har købt et ur hos dem - det var ægte og alt forløb, som det skulle.

Blev pakken taget i tolden?

Selvfølgelig gjorde pakken det! Pakker skal fortoldes, ellers er man selv forpligtet til at anmelde sit køb til toldvæsenet!
Fedt nok svar. Naturligvis kan man ikke drive statistik på om en bestemt pakke kom igennem og bruge det til noget som helst.

Det vel sådan at ingen af os synes forummet skal bruges til anvisner af hvorledes man bedst snyder plejehjem og andre fra driften, ved at spare lidt ved hjælp af momssnyd

Hvis man har lyst og hvad der ellers kræves til den slags, - og herregud - det sker vel - så må man da som minimum holde det hos sig selv, og chance, og ikke vente hjælp fra så fint et forum som vores.
Drop al snak om hvorledes man bedst snyder i moms, det er patetisk

vh

Nu gik mit spørgsmål mere på om varer fra USA bliver fortoldet. Jeg ved ikke hvordan i får udledt at mit spørgsmål lyder på hvordan jeg snyder tolden......

Varer fra staterne bliver fortoldet. Har en søster som ivrigt handler alt mulig skrammel (modevare) hjem derovre fra, og hun siger, at hvs det bliver "taget" i tolden, hvilket det oftest gør, fordi der efterhånden er så meget samhandel i modsætning til for år tilbage, så er tolderne blevet skarpere og når de tager det, så skal der betales told.
Svar
Hvis du vil købe fra USA, så tjek <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.prestigetime.com">www.prestigetime.com</a><!-- w -->
De ser ud til at være væsentlig billigere, og mange brugere herfra har gode erfaringer med denne side - dog ikke undertegnede.
Og apropos moms, så opkræves det angiveligt automatisk via FedEx[/url]
Svar
mht til fortoldning af pakker fra USA - de bliver ikke nødvendigvis taget i tolden men toldvæsnet gennemgår alle papirerne der kommer ind og derefter sender de toldopkrævninger ud
har selv lige fået en opkrævning - og uret kom for 4 uger siden
så man slipper ikke alle speditører aflevere værdi papirer til told væsnet
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)