29-05-2009, 01:40 PM
Jeg skal på en tur med mit arbejde til Lettland (Riga) og Litauen (Vilnius) i næste uge og vil høre om der kender til nogle gode steder at shoppe ure der og om der er noget at spare?
|
Tur til Lettland og Litauen
|
|
29-05-2009, 01:40 PM
Jeg skal på en tur med mit arbejde til Lettland (Riga) og Litauen (Vilnius) i næste uge og vil høre om der kender til nogle gode steder at shoppe ure der og om der er noget at spare?
29-05-2009, 02:21 PM
Var i Klaipeda i vinters - og checkede priser ved aut. Omega forh. - der var ikke den store forskel...prøvede ikke at prutte om prisen, så kunne måske have sparet lidt
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
29-05-2009, 06:19 PM
I Riga ligger der lille biks (Prestige) i lufthavnen. Der er Omega, Breitling, Zenith og RD med 20-50% rabat - og det er ikke utænkeligt, at de er forhandlingsvillige. Har flere gange overvejet et RD, men service af sådan en Lemania 2310 baseret chrono kan blive et problem.
Inde i byen er det ikke, fordi det vælter en i hovedet med forretninger, men forhandlerne er der givetvis. P.S. Bus 22 til centrum går lige ude foran terminalen. "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|