At vælge det rigtige ur til lejligheden...
Jeg valgte netop ikke at tage til nordpå af den årsag. Men jeg er heller ikke "been there, done that" typen, selvom det selvfølgelig er interessant fra et ingeniørperspektiv.

@ Morten: Ukraine er nemt - og Kiev med en enkelt dagstur ud kan gøres på en forlænget weekend. Morgenflyet til Kiev (det tager et par timer), bus til centralstationen (1 time), og så har du et velfungerende metrosystem (billetpris et par kroner). Der er masser at se: kirker, museer, shopping, etc. - og husk operaen (det skal man, når man er i Østeuropa!). Kiev er sikker, så ingen problemer på den kant. Er du til længere ture, er det jo et stort land med masser af muligheder - prøv Lviv eller Krim.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
MortenKN Skrev:Nu har jeg en eller anden syg fetish for forladte byer og Chernobyl /Pripyat står øverst på ønskelisten over steder jeg gerne vil se. Er det en tur du selv har arrangeret eller har du betalt dig fra det gennem et bureau? i så fald hvilket?

Så har vi nok lidt af den samme fetish Icon_mrgreen

İmage

Jeg tog en forlænget weekend sammen med en kammerat. Kiev er en fantastisk by (kirker, museer, eksklusive shoppingcentre, natteliv osv.). Man føler sig mere sikker i Kiev end i København en lørdag aften!! Det er kontrasternes by. Det er ikke sidste gang jeg har været der. Nåede kun at se 1/10 af de ting, jeg gerne ville. Og så skader det heller ikke, at der altid er noget godt at kigge på (ukrainske piger er bare SÅ flotte og feminine at se på. De får 99% af danske piger til at ligne bonde-koner fra 60'erne).

Har du en email jeg kan skrive til? Så øser jeg gerne af erfaringer mht. tur til Chernobyl.

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)