Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Jamen så tillykke til hende

.
Hvad er listeprisen egentlig for sådan en fætter

.
Ps. Peter Jürgensen, har jo også en superflink dansk urmager ansat(inde bag ved), ”Mick” (Michael Meyer)

.
•
Svar: 22
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke ved, hvad listeprisen er i DK - har faktisk aldrig set denne model herhjemme.
Den stod til 2900 Euro i butikken, men fik en smule rabat herpå....
Men iøvrigt en super fin betjening man får i butikken. Handlede med Fred, så vi måtte klare os på en blanding af tysk/engelsk, men de har ganske rigtigt en ansat dernede der taler dansk....
Klart et sted jeg kan anbefale - og så har vi jyder jo også en mulighed for at se lidt IWC uden at skulle over Storebælt.
Rolex 16610, Omega Seamaster Deville 67', Seiko "White-Knight"
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Et smukt ur synes jeg.
Hvor stort er sådan et ur - det er næsten umuligt at vurdere udfra billedet?
Er det ikke lidt usædvanligt med glas back i dame ure. Det synes jeg ikke man ser ret tit - men måske bare fordi der ofte er quarts værk i dame modellerne?
vh Baun
•
Svar: 369
Tråde: 24
Det er et super flot ur synes jeg. Jeg har selv været ude og handle ur til min søster for nogle få uger siden. Det blev til samme model, dog med en perlemor skive magen til denne:
Listeprisen er ifølge urvaerket.dk lige under 24k. Størrelsen er 27 mm.
[url]"http://www.urvaerket.dk/tag-heuer-carrera-ladies-mop-dial-diamond-p-4795.html" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urvaerket.dk/tag-heuer-carre ... -4795.html[/url]" o
nclick="window.open(this.href);return false;
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
•
Svar: 22
Tråde: 6
Citat:Er det ikke lidt usædvanligt med glas back i dame ure. Det synes jeg ikke man ser ret tit - men måske bare fordi der ofte er quarts værk i dame modellerne?
vh Baun
Jo det tror jeg faktisk det er. Tag Aquaracer'ne er Quartz. Havde kig på en Omega Seamaster Aqua Terra som laver en meget lignende model - denne dog med fast bagkasse og (tror jeg) lidt større sten og ikke mindst højere pris (40K+).
Helt ærligt var det nu heller ikke noget der gav mig den store WOW-effekt. For det første er der tale om indblik til at ret simpelt værk og desuden gør størrelsen på glasback'en også at der ikke er meget at kigge igennem
Tror dog at du kan kigge efter en VC Overseas Lady i s/s med diamanter - der får du vist også en glasback, men der er prisen nok også en anden...!
Rolex 16610, Omega Seamaster Deville 67', Seiko "White-Knight"
•