jacob jensen
Unregistered
Nogle der ved hvad lænken til et Seahawk i titanium koster
også nogle der ved hvordan G.P er og få serviceret/rep. på jeg tænker på pris og mulighederne for at få det gjort
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
Jeg overvejede SeaHawk'en på et tidspunkt, men gik fra den igen da den er helt urimelig dyr og servicere (mener det var 4500 kr. for et alm. service). Lænken/remmen er bestemt heller ikke billig. Remmen kostede over 6000 kr. og dertil kom så foldespændet (3-4 kilo). Du skal ligeledes være opmærksom på at foldespændet fra gummi-remmen ikke kan bruges på læderremmen og omvendt. Hvad lænken koster tør jeg kun gisne om. Et bud ville være 20 kilo...
•
jacob jensen
Unregistered
4500 kr for nyt olie og filter det var ikke så lidt
tror du ikke at en ikke GP forhandler kan gøre det billigere hvis de altså vil røre ved uret
Jeg spurgte en GP butik for lang tid siden om prisen på lænken kan ikke huske prisen men jeg mener ikke du er helt off
men det er da en FED kvalitet til prisen
Hvis man altså køber brugt
•
Det var også kvaliteten set i forhold til prisen (og selvfølgelig designet) der gjorde uret interessant for mig, men som sagt, jeg synes det blev et for dyrt ur, de andre ting taget i betragtning.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg har haft en GP SeaHawk Pro 3000m. Den blev serviceret hos OleM for omkring 4k. Jeg synes kransen var noget blik agtig men ellers havde uret en super pasform (titanium og gummirem).
Jeg er lidt i tvivl om jeg synes kvaliteten er så god. Og slet ikke i forhold til deres vejl. priser.
Mvh
Klaus
•
KlausM Skrev:Jeg er lidt i tvivl om jeg synes kvaliteten er så god. Og slet ikke i forhold til deres vejl. priser.
Mvh
Klaus
Helt enig, men det var nu også i forhold til brugt priserne jeg mente. De sælges jo også fra ny til et pænt stykke under vejl. priser.
•
jacob jensen
Unregistered
Mon det så er "dit" der er til salg på den anden side
jeg har aldrig haft et G.P i hånden men har hørt de skulle være super kvalitet,men det lyder med det som du siger klaus at det måske er den gamle sang om tomme tønder.
Hvis de så også ligger højt i service priser så skal man nok kigge en anden vej
1000m på den anden side er ellers også lækker og skulle være forbedret på flere fronter
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Nej det er ikke mit gamle.
Jeg ved ikke med GP. Kvalitet er jo mange ting. En af mine gode venner har en nyere kronograf hvor én af kronografknapperne er røget af og regningen står til 6-8k. Har man så i forvejen givet 40k+ bliver man lidt sur.
Mvh
Klaus
•
jacob jensen
Unregistered
Deres crono modeller har jeg også hørt dårligt om
men jeg syntes deres divere har et flot design og så er det ikke et ur man ser på alle håndled man møder,det tiltaler mig rigtig meget
•