Conscience
From today i have decided that i will never write on Uredebatten again . And since this site is the only forum where i can give my reasons without being censored , i will do so .
My reasons are very basic and simple . I cannot and will not contribute any longer to a site that is nothing more than a sales forum .

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hvad er der dog sket? Og hvorfor er dette inlæg havnet hos Vintageure?

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:Hvad er der dog sket? Og hvorfor er dette inlæg havnet hos Vintageure?
I do not wish to start a debate about it . But this is the only place i can give my reason for leaving without being censored . If it gives problems then i will remove it . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Willy giver udtryk for sin private mening, personligt har jeg et godt forhold til Kim T. men benytter dog ikke hans forum da jeg syntes jeg får dækket de behov jeg har på ursiden på vintageure.dk ligesom Kim selvfølgeligt også har sine interesser på sit forum.

Men jeg ved mange er glade for de muligheder der ligger i 2 fora, og dette indlæg MÅ IKKE give startskud til en debat for eller imod Urdebatten Vs Vintageure.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Det er altid rart at have flere steder man kan læse om sin hobby/last. og finder man at et site vægter salgs delen mere end information og oplysninger om ure, kan man jo bare vælge fra.

Jeg personlig har det fint her, hvor interessen for ure tydeligvis er i hovedsædet,og hvor saglige og relevante oplysninger altid er tilstede, og hvor jeg mærker at også mange nye medlemmer kommer til.
Det må der være en grund til.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Det er helt bevidst at de 2 sider ikke er ens. Så må man selv vælge hvor man passer bedst ind Icon_e_biggrin

Det er altid godt med alternativer....
Svar
Bjarne : jeg har dyb respekt for at du ikke tolererer at den anden side bliver generet her, og lige så stor respekt for at Kim T har den samme holdning på urdebatten.
Willy : forstår faktisk godt dit engelske ,men uden at skulle ind i en debat, om hvad der tillades på div forum, kan jeg kun sige at dine bevæggrunde fatter jeg ikke , jeg mener du har fået meget lang snor.
Men jeg ønsker dig det bedste og glæder mig på dine vegne ,over at du jo har mange mange andre urforum , du bevæger dig rundt på.
Svar
To ganske forskellige fora - et man må sælge alt det man vil på, gratis, og et hvor salg sker via special salgsafdeling mod betaling. Også ret forskellige brugere, og det viser vel ret klart en berettigelse for begge. Jeg læser med og skriver også lidt på debatten, men har ikke tid til begge, og synes ind imellem det er lidt surt at se helt det samme indlæg begge steder - sådan rent tidsmæssigt at læse, så jeg prioriter dette højst, og tror det er sådan med brugerne her OG der, at de fleste læser lidt begge steder, men prioriterer det ene højere end det andet.
Jeg har hele tiden sagt, at for MIG var det langt lettere med ET dansk forum, men begge er da tydeligtvis professionelt kørte og begge dækker behov fint. Hvem kender fremtiden, en dag fusionerer de måske, eller måske kommer der et helt tredie Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)