Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Det er helt bevidst at de 2 sider ikke er ens. Så må man selv vælge hvor man passer bedst ind
Det er altid godt med alternativer....
•
Svar: 67
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Bjarne : jeg har dyb respekt for at du ikke tolererer at den anden side bliver generet her, og lige så stor respekt for at Kim T har den samme holdning på urdebatten.
Willy : forstår faktisk godt dit engelske ,men uden at skulle ind i en debat, om hvad der tillades på div forum, kan jeg kun sige at dine bevæggrunde fatter jeg ikke , jeg mener du har fået meget lang snor.
Men jeg ønsker dig det bedste og glæder mig på dine vegne ,over at du jo har mange mange andre urforum , du bevæger dig rundt på.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
To ganske forskellige fora - et man må sælge alt det man vil på, gratis, og et hvor salg sker via special salgsafdeling mod betaling. Også ret forskellige brugere, og det viser vel ret klart en berettigelse for begge. Jeg læser med og skriver også lidt på debatten, men har ikke tid til begge, og synes ind imellem det er lidt surt at se helt det samme indlæg begge steder - sådan rent tidsmæssigt at læse, så jeg prioriter dette højst, og tror det er sådan med brugerne her OG der, at de fleste læser lidt begge steder, men prioriterer det ene højere end det andet.
Jeg har hele tiden sagt, at for MIG var det langt lettere med ET dansk forum, men begge er da tydeligtvis professionelt kørte og begge dækker behov fint. Hvem kender fremtiden, en dag fusionerer de måske, eller måske kommer der et helt tredie
vh
•