Zenith Super Sub Sea
Hej.

Jeg søger information om denne model; årgang, antal, farvekombinationer osv.

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Hej.

Jeg søger information....

Hej Klaus.

FEDT UR!

Her er hvad jeg lige kan grave frem, men så langt er du sikkert ogsså kommet:

http://anyboard.net/cgi-bin/anyboard.cgi...=1&cmd=iYz

http://www.chronomaster.co.uk/zenith.htm
Svar
Fra ca 70 - Super sub sea og der er ikke lavet mange, jeg har aldrig set den med orange, men det er jo perfekt sammen med sekundviseren, og strålende funktionelt for en dykker.

Hvad står der mon bag på den Klaus? Tillykke hvis det er din

John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Den brungrå så jeg sidste gang hos Bo Mølbak, som i øvrigt kunne fortælle en del om denne model. Han havde også en stor chronograf bog, hvor han kunne slå denne model op. Hvis du bor i nærheden skulle du kigge ind til ham. Desværre havde jeg ikke lige de 13000 kr. han forlangte, men kort tid efter blev det samme ur sat til salg her for 15-16000 kr. så vidt jeg husker.

Bjørn havde de to andre til salg for ca. ½ år siden til hhv. 16/17.000 og 18/19000 kr. igen så vidt jeg husker.

Personligt synes jeg at det er superflot ur og kan kun ønske dig held og lykke med jagten.

Mvh Jacob H

İmage

İmage

İmage
Svar
Tak for input til jer.

...og ja jeg er heldigvis blevet den nye ejer og fik uret hjem fra Italien i går. Jeg kender dog meget lidt til denne model og er interesseret i flere facts.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Flot ur - Klaus !!

Tillykke Icon_e_smile
Svar
HaHa....sjovt at det kom til DK

Var det det ur som var udbudt til salg på Ebay(Italien) Icon_question

Hvis det er, så havde jeg havde øje på auktionen, men blev forhindret i at byde på uret Icon_e_sad

Tilykke med uret Icon_e_biggrin
Svar
Korrekt.
Det var til salg på E-bay (Italien) men blev ikke solgt på auktionen.
Jeg opdagede helt tilfældigt at auktionen havde fundet sted og fik fat i sælger.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
John H...der står 415D905 bag på uret og intet andet.
Mvh Klaus
Svar
Ok.....tænkte det nok.

Havde en korrespondance med sælger, han forlangte 1900,- Euro som var mere end jeg ville give for uret Icon_e_wink

Tillykke med uret
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)