Hjælp, mit ur er utæt!
Bare lige en test for at se om det er lykkedes mig at være "ikke-gæst"...

Kim Rasmussen
Svar
Anonymous Skrev:Bare lige en test for at se om det er lykkedes mig at være "ikke-gæst"...

Kim Rasmussen
Hvis du har registreret dig som bruger og har brugernavn og log in kode, så skal du logge ind øverst i forument (4 linie øverst) - så vil du ikke stå som gæst men med dit brugernavn. Du kan sætte kryds for at den altid skal logge dig på automatisk, første gang du logger på.
Så går det fremover automatisk, med mindre du renser cashen i internet, sletter gammel historie o.s.v men så er det bare at manuelt logge ind ingen.
Når du er logget ind så ser du at der nu er muligheden for at vælge log out i stedet, men det behøves du ikke hvis du arbejder ud fra din egen maskine og ikke på arbejdet eller i en lufthavn.

I øvrigt. Ja jeg synes da absolut du skal insistere på de checker værket hvis fugtigheden han kunnet skade skiven allerede. Det tror jeg dog også de gør helt af sig selv, men sig det for at være sikker

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Selvfølgelig kan du forlange at uret er tilbage til normal udseende, efter
så kort tid. Andet ville være under al kritik.
Med venlig hilsen
Klaus Bjerring
Svar
Hej

Værket har efter al sansynligvis ikke taget skade men det har skiven som du beskriver jo, og jeg vil mene at viserene også har taget skade af fugten, men så er det jo bare at håbe på at du har fuld international garanti på uret, så vil det blive lavet uden beregning, inklusiv ny skive nye visere og fuld service, sådan er det ihvertfald hos Omega.

MVH Peter
Svar
Tror minsandten det lykkedes at blive registreret bruger nu... Icon_e_smile
Uret blev afleveret hos Klarlund igår - de var som altid hjælpsomme og venlige. De måtte som tidligere nævnt ikke åbne det, men ville sende det til Italien idag. De mente ikke der ville gå mere end 14 dage, såfremt der ikke skulle bestilles nogle dele hjem. Skiven og viserne så dog værre og værre ud, så ville sende en anmodning om en total udskiftning af disse.. Men mon de har flere skiver liggende, når nu der er tale om en udgået model..???
Derudover bekræftede Klarlund at der ville ske et komplet service (incl værkundersøgelse etc), så håber og satser på at have et perfekt ur på armen igen inden en måned.. Icon_e_smile

Kim
Svar
Kan det klares på 14 dage er det vist første gang det sker for Panerai Icon_e_wink Men man har vel lov at håbe. Uret skal helst fremstå helt uden spor efter skaden, så det får sikkert ny skive og visere. De skal nok have noget liggende på lager. Modellen er lavet over mange serier, og er først udgået for ganske nylig, så jeg tror ikke du skal være bange for at få en "frankenstein-model" retur.

Men hold os opdateret på servicetiden og resultatet af arbejdet.

Mads Gjødesen
Svar
Hej igen.

Ja ja, de 14 dage de i Klarlund i første omgang talte om, holder ikke helt stik Icon_e_confused
Der er nu gået godt et par måneder og har besøgt Klarlund et par gange. De har forsøgt at kontakte Panerai, men som forventet kunne de absolut intet oplyse... Klarlund har dog senere forklaret at de først omtalte 14 dage måtte være en beklagelig overoptimistisk melding fra en knap så rutineret medarbejder Icon_e_smile Den normale ekspeditionstid var snarere 8-10 uger.
Men krydser stadig bare fingre for at det er smukt og fejlfrit når det engang vender tilbage - så betyder ventetiden egentlig ikke alverden.
Men savner det nu må jeg indrømme...

Kim
Svar
Hej igen

Så har Klarlund endelig ringet, uret var klar!!!
Stor var min overraskelse dog, da de sagde jeg kunne hente det mod at betale 1580kr.. Dette beløb dækker over et periodisk serviceeftersyn, der efter Panerai´s udsagn, altid skal foretages på kundens regning. Også i situationer hvor reparationen udføres under garantien og på et ur der kun er nogle måneder gammelt. Udskiftning af skive, viser etc betaler de.
Ville bare lige høre om der er nogen, der har været ude for det samme og om det på nogen måde er rimeligt..?? Er egentlig ikke så meget selve beløbet, mere princippet... Har bare en fornemmelse af at det kan blive noget være rod, hvis jeg skal til at korrenspondere med de kære Panerai-folk dernede...

MVH Kim Rasmussen
Svar
Vil da mene, at de skal have oplyst dig om det inden. Garantier er vel gældende for det hele, ellers hedder det vel ikke garanti.

Har lige afleveret et af mine til rep. hos dem. De foralte mig ikke noget om et periodisk serviceeftersyn. Håber der er andre som måske har hørt om det.

Torben
Svar
Kan ikke se der står noget om det i bogen omkring garantien. Så jeg vil da mene, at det ikke er noget som du skal betale.

Synes jeg har hørt lignende ting på andre forums, at Panerai tager sig særdeles godt betalt for deres arbejde. Bare overraskende at det også gælder inden for garantien.

Måske det siger en del om Panerai.

Torben

P.s. Nu må jeg se om Klarlund også vil have mig til at betale for et "periodisk serviceeftersyn", når de nu skulle justere mit ur.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)