prestigetime/authenticwatches.com
Hej

Besparelsen ved prestigetime er betydelig - næsten halv pris på det ur jeg kikker på. For et "par tusser" er jeg helt enig i, at det ikke var besværet/risikoen værd. Jeg ville også helst støtte de lokale AD, men halv pris er bare for stor en besparelse til, at jeg vil gå den vej.

Tak for din beroligende melding HG. Jeg prøver om prestigetime vil acceptere en dokumentation fra min bank på at jeg vitterlig er mig (!), men ellers må det blive en bankoverførsel, som du har brugt.

Mvh
Michael
Svar
Michael B Skrev:Hej

Besparelsen ved prestigetime er betydelig - næsten halv pris på det ur jeg kikker på. For et "par tusser" er jeg helt enig i, at det ikke var besværet/risikoen værd. Jeg ville også helst støtte de lokale AD, men halv pris er bare for stor en besparelse til, at jeg vil gå den vej.

Tak for din beroligende melding HG. Jeg prøver om prestigetime vil acceptere en dokumentation fra min bank på at jeg vitterlig er mig (!), men ellers må det blive en bankoverførsel, som du har brugt.

Mvh
Michael

Halv pris? Go for it. Selv med moms er den en god handel.

M
Svar
Hej alle,

Jeg har netop talt med Ben fra Prestigetime. I løbet af en uge skulle de være i stand til at modtage betaling med internationale kreditkort på deres website. Der vil være et ekstragebyr på 2%, men det er vel en fair pris for den ekstra sikkerhed. Blot til info.

Mvh
Michael
Svar
Michael B Skrev:Hej alle,

Jeg har netop talt med Ben fra Prestigetime. I løbet af en uge skulle de være i stand til at modtage betaling med internationale kreditkort på deres website. Der vil være et ekstragebyr på 2%, men det er vel en fair pris for den ekstra sikkerhed. Blot til info.

Mvh
Michael

Super.. Ben (og Lisa) er Good guys, du kan roligt bestille fra dem.
Hvilket ur skal du have?

Mvh
Henrik
Svar
Jeg har bestilt et Zenith Class El Primero med 4002-værk. Det er den lukkede version med to "sub dials" i 40mm størrelse. Der findes også en version med stor diameter, som har været til salg her på sitet, men den er lidt for stor til mit håndled.

Det bliver mit første mekaniske ur, så forventningens glæde er stor!

Mvh
Michael
Svar
Michael B Skrev:Jeg har bestilt et Zenith Class El Primero med 4002-værk. Det er den lukkede version med to "sub dials" i 40mm størrelse. Der findes også en version med stor diameter, som har været til salg her på sitet, men den er lidt for stor til mit håndled.

Det bliver mit første mekaniske ur, så forventningens glæde er stor!

Mvh
Michael

Super ur, lad os se lidt billeder når det sidder på dit håndled.
Lavede du en bankoverførelse eller var det med creditcard?

/Henrik
Svar
Lyder MEGET spændende.....og deres priser er jo ret ok

[url]"http://prestigetime.com/item.php?item_id=6300#;">http://prestigetime.com/item.php?item_id=6300#;[/url]
Svar
Jeg har bestilt uret via fax, og Ben bestiller det nu hjem. Når betalingsdelen til internationale kreditkort er på plads betaler jeg uret, og det sendes.

Eneste bekymring er nu, at den internationale betalingsdel ikke er færdig til tiden. IT har det med at blive forsinket.

Mvh
Michael
Svar
Jeg er også meget interesseret i at købe et ur fra prestigetime.

Men slår man et ur op på deres hj.side (fx et omega speedmaster) står der under waranty: 2 years of waranty by Prestigetime.com?

Vil det sige, at producentens garanti ikke gælder og at jeg dermed vil være nødsaget til at sende uret retur til USA hvis det skulle ordnes på garantien?

Lørdags hilsner

Claus
Svar
Er der et max. beløb man kan købe for på et kreditkort. Sagen er at jeg lige har købt et køleskab fra Tyskland hvor jeg blev nødt til at benytte en bankoverførsel da max. beløbet på kreditkort blev angivet til 1000 EURO.
Kristian Johansen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)