Good guy: Mads Gjødesen
Jeg havde en rigtig go' kommunikation med Mads omkring bytte af ure mellem os.
Dagen efter et godt møde og en go' byttehandel, viste mit "nye" ur, ikke at være helt i orden, og krævede absolut et service (det var tørt for olie og tabte 1 min. pr. døgn). En overraskelse for både Mads og jeg, da det ikke var hensigten. Udover det, viste uret sig at være nyere end først antaget (serienr. på værket, som ikke blev eksponeret ved handelen). Alt i alt, en lille ulempe for mig.

Mads var hurtig til at erkende sin "fejl", og tilbød at handelen enten kunne gå tilbage, eller at bidrage til det forestående service (jeg valgte kompensationen).

Mads er en ærlig mand, der holder ord - ingen tvivl om det! Han får, trods uhensigtsmæssighederne, absolut min anbefaling.

/Claus
Svar
Har også kun har 100% god erfaring med at købe fra Mads.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Uha ja den var ikke så heldig fra min side Icon_redface Jeg havde uret fra en tysk urmager/handler som åbenbart hverken kunne sine Omega serie nr. eller se om uret trængte til service som han havde lovet det ikke skulle. Så selv om jeg flere gange har handlet med ham, skal man ikke tage alt for givet.

Men vi fandt da en løsning og jeg er glad for at handlen fik en lykkelig udgang for begge parter med Claus. Nu har jeg så lige en høne at plukke med min tyske sælger, men det er jo en anden sag Icon_evil

Men tak for tålmodigheden og forståelsen Claus. Det 5513 jeg fik i byt var top dollar og lige det jeg manglede i samlingen Icon_e_biggrin Så Claus er absolut også til at stole på og anytime again...

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)