Bog om ure
Faldt over denne bog i Arnold Busck boghandel på Købmagergade i København idag.
Den var i forvejen sat ned til 149.- men der var halv pris på alle udsalgsbøger, så prisen er 74,50!

Der var en del af dem, hvis du har mulighed for at komme forbi.

Har ikke fået kigget i den endnu, men der ser da ud tiol at være lidt læsestof og gode billeder. Bogen er på 240 store sider.

İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Billeder virker ikke

Titel og forfatter?

Vh Tommy
Svar
"Masters of the Millenium" af Caroline Childers og Roberta Naas!
Svar
Hvad f... er det der sker, har set det før men aldrig oplevet det selv før!
Fordi jeg slettede mine billeder efterfølgende selvfølgelig!!??
Svar
Speedy Skrev:Hvad f... er det der sker, har set det før men aldrig oplevet det selv før!

Da jeg uploadede billederne til photospanden igen var de automatisk på forum igen. Jeg var sikkert den eneste der ikke vidste at man måtte slette sine billeder hvis de skulle blive liggende på forum Icon_redface !
Svar
Speedy Skrev:
Speedy Skrev:Hvad f... er det der sker, har set det før men aldrig oplevet det selv før!

Da jeg uploadede billederne til photospanden igen var de automatisk på forum igen. Jeg var sikkert den eneste der ikke vidste at man ikke måtte slette sine billeder hvis de skulle blive liggende på forum Icon_redface !

Benny Benny Benny Icon_e_biggrin Icon_razz
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Speedy Skrev:

Da jeg uploadede billederne til photospanden igen var de automatisk på forum igen. Jeg var sikkert den eneste der ikke vidste at man ikke måtte slette sine billeder hvis de skulle blive liggende på forum Icon_redface !

Benny Benny Benny Icon_e_biggrin Icon_razz
vh

Det glemte du at fortælle mig John Icon_redface Icon_redface Icon_redface
Svar
Speedy Skrev:

Da jeg uploadede billederne til photospanden igen var de automatisk på forum igen. Jeg var sikkert den eneste der ikke vidste at man måtte slette sine billeder hvis de skulle blive liggende på forum Icon_redface !

Hvad sker der for dig, Benny? Icon_e_surprised Alle ved da at man ikke må slette dem igen! Icon_e_biggrin

Ser ud til at være en fed/flot bog. Mon den fås i alle deres butikker?
Svar
Jeg kiggede lidt på bogen da jeg var forbi butikken da bogen kostede 149,- men valgte at springe over. Men 74,50 kr. er da en noget bedre pris. Ok bog men kun pga. de fine billeder. Absolut ikke en bog der tilføjer meget viden til den garvede kenders viden. Meget rodet og overfladisk efter min mening. Så køb den kun hvis I gerne vil se fine billeder og læse lidt beskrivelser. Til 75 kr. kan det nu ikke gå helt galt Icon_e_wink

/Mads
Svar
Det har du helt ret i Mads. Har nu kigget (meget lidt) i den, og den er som du skriver lidt rodet og meget overfladisk.

Men er man typen der bare ikke kan få urbøger nok, er der en masse flotte billeder, og måske noget om visse urmærker som man ikke vidste i forvejen - helt sikkert!

Andre derimod er ikke med overhovedet, Rolex og Omega eksempelvis!

Men hvor mange herinde vidste feks. at Clerc, de Grisogono, Kelek og Parmigiani Fleurier er "watches of the millenium"?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)