Denne må kaldes vintage...
Denne må kaldes vintage.
Zenith fra ca. 1920. Skal dog lige have ordnet remfæstet inden jeg går udenfor. Størrelsen er helt up-to-date. Fedt værk også.
Jan
İmage
Svar
Fuck et nice Zenith!! Icon_e_biggrin Misunder dig! Icon_cool

Så kan man jo lidt filosofere over deres nutidige, og i følge mig grimme, Defy modeller!!!
Svar
Se det er jo da vintage så det gør noget. FLOT ur.
Pas på skiven, de små røde tal er et overføringsbillede der blev sat på af urmageren, uret er født uden disse tal, men blev netop brugt i mellemkrigsårene. Så pas på den, det er jo en del af netop dette urs historie.

Tillykke med uret.

Mvh Lars
Svar
Det er noget af et fund. Tillykke med det Icon_e_smile

Interessant at det er så stort.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Enorm flot art-deco ur! Tillykke med det!

Kan vi et billede af værket?

(Jeg hat et vintage Vulcain chronometre der skal renoveres i størelse 26x42 mm. Jeg kommer med billeder senere.)
Svar
Som inkarneret Vintage tilhænger....

Og som Omega mand....

Så er det nu dejligt også at se andre Vintage end Omega og Rolex.

Når jeg tænker på¨hvor mange skønne Vintage klokker der er derude kunne der nok være mange flere billeder af flotte og anderledes Vintage ure!

Jeg var også glad for at se Johns flotte Eterna ure i en anden tråd.

lad os se Zenith, Longines, Certinaer, Tissoter, IWC'er, JLC'er, Heuer, Rolexer og selvfølgelig også et enkelt eller to Omegaer. Lad os se Vintage ure på¨Vintageure.dk"

og jeg nyder også billeder af nye ure, så bliv ved med det!

vh Baun
Svar
Her er et billede af værket. Bemærk den seje finregulering med snegl eller havd det nu hedder. Værket har sandsynligvis ikke fået service i mange år, men tikker afsted med en rimelig præcision.
Jan
İmage
Svar
Samme finregulering har jeg set på massere af Zenith lommeure! Du burde give den service! Det ville være synd at miste sådan en lille juvel! Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)