Så kom dagen
Så kom dagen jeg havde ventet på i snart 14 dage. Der var kommet en pakke som nu lå til afhentning eller rettere der var kommet 3 pakker Icon_e_biggrin

Ku næsten ikk vente til jeg havde fri så jeg kunne hente pakkerne.
Men tiden kom og jeg ventede nu spændt på at numrene skulle skifte og det var min tur til at nærme mig skrænken.
256 kom op, mit nummer, fik udleveret pakkerne og nu var det bare om at komme hjem i en hulens fart så jeg kunne pakke sagerne op.

İmage

Kom hjem og med rystende hænder fik jeg pakket den første pakke op Icon_e_biggrin

İmage

Øv det var sq det ur jeg havde bestilt for min søster, næste pakke blev nærmest flået op med tænderne.

YES!! det var min Seiko Flightmaster der var kommet!!

İmage

İmage

Uret blev selvfølegelig studeret hurtigt og gik så videre til den næste og sidste pakke, forventningen var stor da det var det ur jeg længe havde ønsket mig der skulle ligge i denne pakke.

YES, YES det var over alt forventning, mit Seiko 5 Sports Diver's 200m Watch SKZ255, lå og skinnede i pakken, helt sikkert ventetiden vær.

İmage

İmage

Nu er jeg sq en glad mand, efter meget venten er der endelig kommet endnu en forøgelse til famillien Icon_e_biggrin
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
tillykke med de 2 nye flotte seiko ure Icon_cool Icon_e_biggrin

(guldmodelen) står ikke lige på min ønskeliste Icon_e_wink
men ok man ved hvad klokken er
Svar
Tak tak Icon_e_wink
hehe nej heller ikk min, men søs skal jo også have lidt engang imellem, så syntes det er et fremskridt at hun er begyndt at intressere sig for ure, selv om det starter i de små Icon_e_wink
İmage
Svar
Jeg har selv haft FlightMasteren. Det er et fedt ur, dog har jeg solgt det igen.... Icon_e_biggrin
Svar
hehe du sælger sq stort ud hva...
Jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over mit flightmaster, tror det allerede skal til salg, ved ikk lige hva der gør jeg skuffet, men syntes bare ikk helt det mig...
MEN mit næste ur bliver en accutron diver tror jeg... syntes i hvertfald det er fedt...
Er blevet helt vild med divers..
İmage
Svar
Nopanic Skrev:hehe du sælger sq stort ud hva...
Jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over mit flightmaster, tror det allerede skal til salg, ved ikk lige hva der gør jeg skuffet, men syntes bare ikk helt det mig...
MEN mit næste ur bliver en accutron diver tror jeg... syntes i hvertfald det er fedt...
Er blevet helt vild med divers..

Så er du jo ikke bedre end mig Icon_e_biggrin
Svar
Tukjær Skrev:Jeg har iøvrigt 2 Seiko til salg, udover dykkeruret,

İmage
Premier til højre

İmage
Sportura til venstre
Alle ure som er til salg bør faktisk gå via købs og salgs siderne så forumet er renset for det. Man ser oftere og oftere nogen der i forum lige fortæller hvad de har til salg med billede og det hele. Det er salgs siderne til
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Alle ure som er til salg bør faktisk gå via købs og salgs siderne så forumet er renset for det. Man ser oftere og oftere nogen der i forum lige fortæller hvad de har til salg med billede og det hele. Det er salgs siderne til
vh

Ja det var nu ikke for at sælge dem, at jeg skrev det. Så ville jeg sende en PB Icon_e_biggrin

Men mon ikke alle gerne vil gøre opmærksom på hvis man har noget til salg? Mange herinde er jo obs på et godt tilbud. Solgte i øvrigt min Breitling på salgssiderne (eller DBA, annoncen var begge steder)

Vil du købe en motorcykel? Icon_cool
Svar
Tukjær Skrev:
hannover_dk Skrev:Alle ure som er til salg bør faktisk gå via købs og salgs siderne så forumet er renset for det. Man ser oftere og oftere nogen der i forum lige fortæller hvad de har til salg med billede og det hele. Det er salgs siderne til
vh

Ja det var nu ikke for at sælge dem, at jeg skrev det. Så ville jeg sende en PB Icon_e_biggrin

Men mon ikke alle gerne vil gøre opmærksom på hvis man har noget til salg? Mange herinde er jo obs på et godt tilbud. Solgte i øvrigt min Breitling på salgssiderne (eller DBA, annoncen var begge steder)

Vil du købe en motorcykel? Icon_cool
Næh ikke lige nu - men det er lidt selvmodsigende at sige man ikke viser billeder for at sælge og så at mange herinde er obs på et godt tilbud

Det er ikke fordi det betyder noget for mig hvem der anvender betalings servicen køb/salg, men det bliver så håbløst at pløje sig gennem de mange indlæg - hvis det med at vise hvad man har til salg med mange billeder breder sig.
Ikke et surt opstød, bare rent praktisk og i respekt for sitets formål og salgs/købs del
Icon_e_wink vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg kan nu ikke se at der er noget galt i at sælge en nyerhvervelse, hvis man ikke synes om den.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)